Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju, očekuju predavanja svjetski priznatih dizajnera i stručnjaka za brendiranje i oglašavanje. Na Dane komunikacija dolaze svjetska dizajnerska zvijezda Mirko Ilić, kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd Slavimir Stojanović, voditelj odjela za grafički identitet grupe NIKE Clinton Shaner kao i Andreas Simon stručnjak za razumijevanje ponašanja potrošača.
Mirko Ilić svjetski je priznati dizajner i ilustrator čije radove karakteriziraju snažni vizualni koncepti. Porijeklom je iz Bosne, a od 1986. živi i djeluje u New Yorku. Karijeru u SAD-u započeo je kao umjetnički ravnatelj međunarodnog izdanja Time Magazina i Op-Ed stranica New York Timesa, a 1995. je osnovao multidisciplinarni studio za grafički dizajn, 3D animacije, filmske naslove i ilustracije Mirko Ilić Corp. sa sjedištem u New Yorku. Prije dolaska u SAD bavio se stripom, ilustracijama, plakatima, vizualnim oblikovanjem knjiga i naslovnica ploča (uključujući i omote Bijelog dugmeta, Parnog Valjka, Azre i Filma). Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima se ističu one Društva ilustratora, Art Directors Cluba, ID Magazina, Print Magazina i mnogih drugih. Autor je mnogih knjiga o dizajnu, a među njima se posebno ističe knjiga The Anatomy of Design. Sa Steveom Hellerom koautor je nekoliko knjiga, među kojima su Genius Moves: 100 Icons of Graphic Design, Handwritten, Stop Think Go Do, i Lettering Large, a s Milton Glaserom koautor je knjige The Design of Dissent. Trenutno predaje na School of visual arts (SVA) u New Yorku na kolegiju pod nazivom Ilustracije kao vizualni esej. Na ovogodišnjim Danima komunikacija održat će multimedijalno predavanje pod nazivom Simboli mržnje kroz koje će prikazati kako se neonacizam svojom ikonografijom snažno infiltrirao u naše društvo te će govoriti o prešućivanju i toleranciji javnosti na simbole neonacističkih grupacija.
Slavimir Stojanović, svestrani je beogradski dizajner i osnivač lifestyle branda FUTRO koji je za svoje projekte iz područja dizajna i oglašavanja nagrađen s preko 300 međunarodnih nagrada i priznanja. U svojoj bogatoj karijeri bavio se tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom, umjetnošću. Njegovi radovi dio su postava muzeja plakata u Hamburgu i Varšavi te Centra Pompidou, a o njegovom radu su pisali brojni svjetski časopisi kao što su Graphis, Print, Communication Arts, Creative Review, Computer Arts, Web Design i mnogi drugi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta, kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design. Slavimir je trenutno je partner u branding agenciji Designis i kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd. Kao gostujući profesor predaje na NOVA Academy of Arts u Beogradu. Na Danima komunikacija održat će predavanje Uspon palog satelita na kojem će govoriti o poslovnom i životnom timelineu jednog dizajnera. Predavanje se, kroz niz anegdota, bavi najrazličitijim utjecajima koji su ga formirali, od rada u Švedskoj, preko Ljubljane i New Yorka do Beograda.
Clinton Shaner, nagrađivani je dizajner i voditelj je odjela za grafički identitet grupe NIKE. Prije dolaska u NIKE, stvarao je inovativna rješenja za klijente kao što su Coca-Cola, Tihany dizajn, Rockport Publishers, Target, The Broadmoor Hotel Le Cirque, The New York Times, United Healthcare i Tesco. Dobitnik je priznanja Graphis, STEP, Metropolis i Art Director’s Club. Na festivalu Dani komunikacija govorit će o procesu razvoja identiteta brenda u svijetu modernog sporta s upornim i nemilosrdnim naglaskom na sportaše i inovacije.
Andreas Simon stručnjak je za razumijevanje ponašanja potrošača i bihevioralni marketing. Ima 30 godina iskustva u oglašavanju i komunikacijskom poslovanju, a u njegovoj bogatoj karijeri ističe se pozicija predsjednika Uprave agencije BBDO Budimpešta na čijem čelu je proveo punih 12 godina. Kao bivši art direktor i kreativni direktor osvojio je brojne nagrade, uključujući i nagradu za agenciju godine. Iako je snažno vezan za svoje kreativne korijene uvijek je vjerovao da je stvarna vrijednost kreativnog rada njezina prodajna komponenta te da je razumijevanje potencijalnih potrošača temeljno polazište za stvaranje komunikacije. Njegovo predavanje pod nazivom Sexy podaci: Suvremeni izvor kreativne inspiracije govorit će o tome kako nam podaci o potrošačima, ako ih koristimo na pravi način, mogu pomoći shvatiti motivaciju iza ljudskog ponašanja i napraviti veliki korak u procesu prodaje.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definiranja i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga tako da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.