Što se krije u glavama potrošača?

U petak, 10. listopada 2014.

26.9.2014.
15:21
VOYO logo

Za razliku od klasičnih istraživanja, neuroznanost potrošača direktno bilježi unutarnje mentalne procese koji upravljaju ponašanjem potrošača, koristeći se pritom znanjima i alatima klasičnog istraživanja ponašanja potrošača i moderne neuroznanosti, a ta znanja mogu biti vitalna u marketinškoj učinkovitosti. Polaznici ove interaktivne radionice istražit će odnos između podsvijesti i oglašavanja na temelju nalaza kognitivne neuroznanosti i biometrijskih tehnika te doznati kakva je uloga emocija u "zavođenju" potrošača na temelju čega će polaznici iz potpuno druge perspektive moći promotriti njihovo korištenje u oglašivačkoj industriji.

Cristina de Balanzó ima dugogodišnje iskustvo rada u reklamnim agencijama. Autor je brojnih istraživanja o neuromarketingu o kojem predaje na konferencijama diljem svijeta, a doktorirala je na temu marketinška učinkovitosti kroz kognitivni neuroznanstveni pristup. Osnivačica je tvrtke Walnut Ltd. sa sjedištem u Londonu, a prije toga bila je globalna voditeljica neuroznanosti svjetske kompanije TNS za istraživanje tržišta i poslovne analize, gdje je bila odgovorna za implementaciju neuroznanstvenih spoznaja i metoda u tradicionalne istraživačke procese.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. U novoj sezoni, osim Cristine de Balanzó, HOWtoWOW akademija ugostit će i međunarodne stručnjake kao što su Slavimir Stojanović, Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry.

Više informacija na: http://how-to-wow.hura.hr/

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo