Projekt porečkog Instituta za poljoprivredu i turizam, kojim su obilježili 140 godina svog postojanja, aplikacija Domaća web tržnica, postala je pravi hit. Povezala je čak 40 tisuća kupaca s 200 proizvođača koji su se uključili u sustav. A upravo to bio joj je cilj kad je prije šest mjeseci pokrenuta u suradnji sa Slovencima, a kao IPA projekt, piše HRT.
"Proizvođači imaju mogućnost opisati sebe i predstaviti svoje proizvode koje nude za prodaju. Imaju mogućnost unositi tekstualne opise, fotografije i video dokumentaciju i skenirati razne dokumente kojima potvrđuju razinu svojih proizvoda", opisuje dr.sc. Milan Oplanić.
Iz vrta na kućni prag
Jedan od OPG-ovaca, Silvano Bartolić, primjerice, upućuje kupce da izaberu žele li meso, ulje, vino ili svježe povrće, izaberu proizvod i naruče mailom ili telefonom, a da narudžba stiže na njihovu adresu u roku 24 sata.
Gradsko komunalno poduzeće Usluga Poreč svoju podršku projektu dalo je besplatnim korištenjem tržnice domaćim proizvođačima. Švercerima i nakupcima ovdje četvrtkom poslijepodne mjesta nema. Domaće, ubrano prije koji sat, a cijene pristupačne. Na pulskim tržnicama proizvođači se predstavljaju ponedjeljkom i petkom poslijepodne, piše HRT.