Vrijednost Googleovog brenda procijenjena je na 86.7 milijardi funti (756.5 milijardi kuna), što je rast od 24% u odnosu na prošli godinu.
Apple je s druge strane doživio pad od 28% na 84 milijarde funti (733 milijarde kuna), piše The Sun.
Google skinuo Apple s trona najvrednijeg brenda na svijetu
Google bez konkurencije
Prvih pet najvrjednijih brendova su Google, Apple, Amazon, AT&T te Microsoft.
Poredak za 2017. složio je Brand Finance, čiji šef David Haigh kaže kako "Apple ima problema održati svoju tehnološku prednost".
"Nove verzje iPhonea rezultirale su smanjenim prihodima. Postoje znaci kako je tvrtka dosegla točku zasićenja za svoj brend."
Google je pak uglavnom prošao bez izazova u svom osnovnom poslu tražilice, tako da su mu prihodi od oglašavanja porasli za petinu.
Coca Cola je pala za 11 mjesta te je sada na 27., dok je Pepsi pala za 13 na 67. dok sve više jača borba protiv davanja zašećerenih pića djeci.
S druge strane Visa je skočila za 44 mjesta na 57. a MasterCard za 55 na 110., što se objašnjava jačanjem bezgotovinskog poslovanja širom svijeta.
Najjači je Lego
Studija je isto tako napravila poredak najjačih brendova, koji mjere koliko ime i logo doprinose prodaji.
Na vrhu je Lego, nakon dogovora o licenci za Star Wars, Harry Potter i Batman franšize.
Zamijenio je Disneya, koji je ispao iz prvih pet, koje čine Lego, Google, Nike, Ferrari te Visa.