Kada je sommelierka Jelena Valentić Šimić odlučila da prestaje gostovati po tuđim prostorima, da želi svoju vinsku školu i tečajeve useliti u vlastiti prostor naišla je na zid.
Naime, za prostor joj je u Zagrebu trebalo oko 170 tisuća kuna, a banka je njenu poduzetničku ideju ocijenila rizičnom i odbila njen zahtjev za kreditiranje.
No, Jelena nije tako lako odustala pa je odlučila, unatoč godišnjim odmorima, potrebni novac prikupiti putem crowdfunding kampanje.
U 5 dana do 120 tisuća kuna!
"Napisali smo newslettere za sve koje već prate rad Pupitresa, snimili video poruke, osmislili prateće materijale, povezali ih s društvenim mrežama i lansirali internetsku kampanju. Ljude smo pozvali da podrže projekt i unaprijed kupe poklon bonove za vinsku školu. Pritom bi uz kupnju jednog bona drugi dobili besplatno. Reakcije su bile fantastične! Internet se užario i nakon pet dana prikupljeno je 120.000 kuna", ispričala je kreatorica kampanje za Jelenin butique i stručnjakinja za marketing Ana Keglović Horvat.
Jelena, pak, dodaje kako je znala da je to može približiti njenim poslovnim snovima, no da se nije nadala takvom uspjehu.
Prema iskustvu Ane Keglević Horvat, sve više se ljudi okreće takvom načinu financiranja, a uz njega se minimalnim rizikom može doći do početnog kapitala. Jelena je osigurala sredstva za najam i uređenje prostora Boutiquea vinske kulture Pupitresa, a na valu dobrih vibracija javili su se i ozbiljniji ulagači te potencijalni poslovni suradnici.