Istraživanje je provedeno na 15 tržišta među ukupno 55.000 potrošača. "Ugled je emocionalna veza koju kompanije imaju s potrošačima. Definiraju je nivo povjerenja, divljenja, poštovanja i dobrog osjećaja kojeg potrošači imaju prema kompaniji. Ako kompanija ima snažan ugled, ljudi joj vjeruju. Ako je ugled slab, niski su i povjerenje i poštovanje i divljenje", kazao je Kasper Ulf Nielsen, partner u institutu.
Istraživanje je pokazalo da najveći ugled uživa BMW, slijedi Walt Disney, a na trećem se mjestu nalazi Rolex. Četvrti je Google, a na petom se mjestu nalazi Daimler (Mercedes-Benz). Na šestom je mjestu Sony, sedmi je Microsoft, na osmom je mjestu Canon, na devetom Nestle, a na desetom je mjestu Lego.
Od 11. do 25. mjesta mjesta su redom zauzele ove kompanije: Intel, Apple, Volkswagen, Adidas, Johnson & Johnson, Samsung, L'Oréal, Nike, Colgate-Palmolive, Philips Electronics, Michelin, Amazon.com, Giorgio Armani grupa, IBM i Kellogg.
Zanimljiv je podatak da su lani Apple i Volkswagen bili u prvih deset najuglednijih kompanija. Ove godine su među prvih deset zato dospijeli Švicarci - odnosno kompanije Rolex i Nestle.