Održana 4. konferencija o interaktivnom marketingu

Interes za internet oglašavanjem u Hrvatskoj sve je veći, rečeno je na konferenciji FutureAD 2010, koja je održana u Zagrebu.

24.3.2010.
18:53
VOYO logo

FuturAD 2010, najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, održana je u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, u organizaciji Interactive Advertising Bureaua (Udruge za interaktivni marketing) i Best Marketinga Hrvatska.

Više od 300 sudionika iz online industrije, među kojima su bili digitalni stručnjaci i konzultanti, direktori marketinga, brend menadžeri, kreativni i medijski direktori, account menadžeri te medijski zakupci i planeri, imali su priliku poslušati predavanja vodećih svjetskih stručnjaka koji su predstavili najnovije trendove i perspektivu oglašavanja na internetu. Tako su zainteresirani mogli doznati sve o aktualnim zbivanjima i očekivanjima u području marketinga i digitalnih medija te o kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnici IAB-a za Hrvatsku su tom prilikom izjavili: "Po povećanom interesu za FuturAD konferenciju, uočava se općenito povećanje interesa za internet oglašavanjem u Hrvatskoj koje se u svijetu penje prema prvom mjestu po ulaganju u oglašavanje te je u Velikoj Britaniji prestiglo čak i televiziju! Nadamo se da su posjetitelji bili zadovoljni onim što smo im danas pokazali te da će stečena znanja uspješno primjeniti unutar svojih poduzeća."

Četvrtu FuturAD konferenciju predavanjem na temu "Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." otvorio je Kevin Anderson iz The Guardiana koji je sudionicima otkrio kako je putem društvenih medija moguće transformirati klasične medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Petr Pištělák govorio je o "Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu" i pokazao na primjeru eBank kako je mjerenje učinkovitosti online oglašavanja ne samo moguće, nego i uvelike pomaže u postizanju boljih financijskih rezultata sa smanjenim ulaganjima i u vrlo kratkom vremenskom periodu.

U sklopu konferencije održana je panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", u kojoj su domaći stručnjaci govorili o aktualnim zbivanjima te stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj. Moderatorica panela bila je Ana Penović (PlanB), a sudionici redom Ante Magzan (Adriatic Media), Mladen Mileusnić (IAB), Pilar Majerović (Tportal), Angela Buljan Šiber (McCann Digipark) i Nikola Vrdoljak (Gingernet).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po završetku panel rasprave, studije slučaja nekih od najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirali su im predstavnici poznatih svjetskih brendova Coca-Cole, WTF Jeansa i Volva. Tako je primjerice izlaganje o projektu WTFJeans koji je od ideje do globalnog biznisa narastao za tri mjeseca, pokazalo kako projekt zasnovan isključivo na marketingu putem društvenih medija i online prodaji bez ikakvih marketinških ulaganja može biti izrazito uspješan što je dokazano podatkom da se kompletna investicija isplatila za samo 24h.

Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee i Beckersa, održao je predavanje o "Novim komunikacijskim mogućnostima“. Naglasak predavanja stavljen je na novo ponašanje korisnika, jačanje njegove moći te transparentnosti i demokratizaciji tehnologije, sadržaja i distribucije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Viziju budućnosti online medija prezentirao je Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu zadnjeg predavanja konferencije, prezentirana su saznanja koja je Microsoft dobio Europe Logs On studijom koja procjenjuje učinak evolucije online ponašanja korisnika i predviđa online trendove.

Dio sudionika FuturAD konferencije, okupit će se u Hypo centru i dan nakon konferencije na FuturAD Akademiji koju će na temu "Multikanalni marketing" održati Mike Berry, vodeći trener, strateg i konzultant za digitalni marketing. Mike je autor knjige Novi integrirani digitalni marketing, vodi utjecajni blog o tehnologiji i marketingu te ima preko 2700 sljedbenika na Twitteru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija na www.futurad.net

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo