Nema čega nema: Todorić se baca i u modu?

26.1.2012.
18:25
VOYO logo

"Konzum intenzivno razmišlja da krene u razvoj svoje modne linije, ili samostalno ili uz komercijalne odnose sa hrvatskim trgovcima na način da prodajemo njihovu robu", rekao je Marko Jazić, direktor sektora neprehrane Konzuma na stručno-znanstvenom skupu koji se održao u četvrtak u organizaciji Tekstilno-tehnološkog fakulteta.

Što se tiče cjelokupne modne linije naglasio je kako to izuzetno komplicirano razviti, jer je važno pogoditi nekoliko faktora kako bi se zainteresiralo kupce, a to su kvaliteta, veličina i trend - odnosno boje i materijali. "Nama je najčešći potrošač žena između 30 i 45 godina, pa bi tako pri eventualnom razvijanju našeg modnog brenda, radili klasičniji fashion koji bi zadovoljio populaciju koja kod nas kupuje. Također, primjetili smo da obuća ima vrlo dobru prodaju u supermarketima, što nas je malo i iznenadilo", kazao je Jazić, a prenosi Liderpress.hr. Njihov već postojeći brend K home koji obuhvaća ručnike, stolnjake i slično proizvodi se u Kini, Indiji, Pakistanu i Bangladešu, pa bi na istom tržištu najvjerojatnije radili i proizvodnju modne marke. "Imamo velikog partnera u tvornici čarapa Jadran, od kojih kupujemo proizvode, no surađujemo i na način da oni proizvode za našu privatnu marku K style, jednako kao i tvrtka Neda Senj. Radi se o osnovnim komadima odjeće, poput čarapica, majčica i potkušulja", kazao je Jazić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

specijal-201012070191004-Agrokor

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo