Ne nasjedajte na 'akcijska sniženja' koja to nisu

10.6.2012.
15:16
VOYO logo

Analiza koju je proveo portal Supermarketi.info pokazuje da su u ponekim supermarketima prošlomjesečne redovne cijene sada proglašavaju "sniženim" cijenama, pa se može očekivati da će u narednom razdoblju doći do poskupljenja upravo tih proizvoda.

"Prije svega to temeljimo na činjenici da se pred početak turističke sezone cijene "prilagođavaju" kako stranim, tako i domaćim turistima. Mnogi proizvodi nose oznake kao što su "snižena cijena", "trajno snižena cijena" ili "najpovoljnija cijena" iako ti proizvodi uopće nisu niti sniženi niti imalo povoljniji nego u drugim supermarketima. Kako kupci na prvi pogled misle da se radi o proizvodu po akcijskoj cijeni, često takva marketinška praksa dovodi do dodatnog troška za kupca, a nikako do uštede", navodi se u analizi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veće cijene voća i povrća

Glavna poskupljenja dogodila su se ponajprije na segmentu svježeg voća i povrća. Iako postoci tih poskupljenja nisu zanemarivi, tim poskupljenjima se ne pridaje preveliki značaj jer se radi o voću i povrću koje izlazi ili je već izašlo iz sezone.

Glavna pojeftinjenja dogodila su se u segmentu mliječnih proizvoda i dječje hrane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Getro najpovoljniji

Što se tiče ukupne povoljnosti iskazane SM-indeksom, Getro je uvjerljivo najpovoljniji supermarket na području grada Zagreba. Drugo i treće mjesto dijele Plodine i Konzum. Najveće ovomjesečno iznenađenje je najpovoljnija jedinična košarica Bille, što joj je omogućilo da bude čvrsto u sredini ljestvice najpovoljnijih. Interspar je peti, a začelje liste pripada Mercatoru i Kauflandu, pokazuje analiza cijena portala Supermarketi.info.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo