Tvrtka iz Zagreba postala najbrže rastući startup u srednjoj Europi

Kad je konzultantska kuća Deloitte 2009.

30.5.2013.
20:03
VOYO logo

U posljednjih sedam godina otkad postoji, Multicom se pretvorio u tržišnog lidera u isporuci i proizvodnji softvera za obračun i naplatu potraživanja (billing) u telekomunikacijskoj industriji u Hrvatskoj, a prošlog tjedna je objavio i da je preuzeo dio poslovanja poljske IT tvrtke Asseco u Hrvatskoj. Lani je Multicom imao prihod od 21,2 milijuna kuna, neto dobit od 3,2 milijuna kuna i povećao je broj zaposlenih za sedam, na 37 visokokvalificiranih radnika.

Zoran Vujčić, suosnivač i direktor Multicoma, kaže za Poslovni dnevnik da su u posljednjih godinu dana toliko narasli da su prvi put morali zaposliti poslovnu tajnicu, a osim računovodstva ugovoriti suradnju s pravnom tvrtkom koja će ih pratiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Multicom je nastao 2006. godine, nakon što je Vujčić dao otkaz u H1 Telekomu, gdje je bio tehnički direktor. "Dan nakon što sam dao otkaz, sjeo sam ujutro u ženin auto na parkiralištu ispred kuće i 15 minuta razmišljao kamo da krenem: tražiti prostor za tvrtku ili ugovarati sastanke i hvatati poslove", kaže Vujčić. Tvrtku je osnovao s poslovnim partnerom Davorom Udierom, a prvi posao su dobili kad ih je jedan sistemski integrator angažirao kao podugovaratelja za posao za financijsku instituciju.

Nemaju brodove i ne voze mercedese

Vujčić ističe i da se tvrtka nije zaduživala, nego su rasli isključivo organski. Od dobiti bi financirali nova radna mjesta u idućoj godini, a u slobodno vrijeme između podugovarateljskih poslova razvijali su vlastita rješenja. Unatoč rastu, nisu prestali raditi na vlastitim novim projektima, pa svake godine naprave dva-tri interna projekta koja nisu po narudžbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za uspjeh je, ističe Vujčić, ključno pronaći dobrog poslovnog partnera. Njegov poslovni partner Uider je, kaže, potpuno drukčijeg karaktera. No, podjednako je bitno što obojica ne voze mercedese i nemaju brodove. Važnijim smatraju stalno ulaganje u tvrtku i njezine zaposlenike.

"Lani smo usred krize certificirali dvadeset ljudi, zaposlenicima plaćamo fitness, organiziramo team buildinge, zajednička skijanja, uredili smo ured tako da se ovdje mogu igrati biljar, stolni tenis i pikado. Jednostavno smo zaključili da to nije segment u kojem treba štedjeti", kaže Vujčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo