Završili su fakultete i bili bez posla, a sada su sami sebi gazde

Akteri dviju priča su mladi, fakultetski obrazovani ljudi koji nisu sjedili i kukali, niti su željeli čekati da o njihovoj sudbini odlučuje netko drugi.

3.1.2013.
17:28
VOYO logo

Jedna je priča o uspjehu koji je omogućila domaća tjestenina, ručno spravljena u omjeru od deset jaja i kilograma brašna, bez dodatka vode i umjetnih boja. Jaja nesu seoske koke koje slobodno trče po dvorištu, a brašno je od pšenice proizvedene na slavonskom polju. Nije čudo što ovaj proizvod koji su unatrag dva mjeseca počeli proizvoditi supružnici Josipa i Josip Gotler vrlo brzo pronalazi klijentelu.

"Za proizvodnju sušene domaće tjestenine odlučili smo se zbog dvaju razloga. Prvo, što ona industrijska tjestenina nije ni približno kvalitete koje bi trebala biti, a drugo oboje smo, iako s fakultetskim diplomama, nezaposleni", priča za Glas Slavonije Josip o stvaranju proizvoda pod nazivom Orilena (Originalna Lega tjestenina), a riječ je o novom osječkom brendu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šest vrsta tjestenina

Josip je Osječanin, Josipa je podrijetlom iz Bošnjaka, gdje se nalazi imanje njezinog oca i gdje se tjestenina i proizvodi.

Za sada su tržištu ponudili šest vrsta tjestenina, od širokih i uskih rezanaca, preko krpica i tarane do tjestenine za lazanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I Dinko Pitlik bavi se proizvodnjom kozmetike, a ovih blagdanskih dana mnogi su zamijetili njegovu ponudu prigodnih kozmetičkih sapunima u oblicima, primjerice jele, kapa Djeda Božićnjaka ili snjegovića.

Obiteljski posao

"Tvrtka je osnovana u ožujku, od lipnja smo počeli s prodajnim izložbama i plasmanom naših proizvoda na koje je tržište dobro reagiralo", kaže Pitlik. Tvrtku je osnovao sa sestrom, koja je po struci kemičar, kao uostalom i njihova majka, pa je to moguće objašnjenje zašto su započeli "kemijati" sa sapunima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prvo smo krenuli s proizvodnjom sapuna koji su namijenjeni malim hotelima i pansionima kao personalizirani proizvodi koje gosti mogu upotrijebiti, ali i ponijeti sa sobom kao suvenir", objašnjava Pitlik. Potom su na red došli personalizirani sapuni za vjenčanja i slične prigode. Manufactura je, kao i cijeli niz poduzetnika početnika, svoje mjesto našla pod okriljem BIOS-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo