Naime, sklopu kolegija Marketing strategije studenti EFOS-a u listopadu su izrađivali studije utemeljene na stvarnim poslovnim slučajevima iz poslovanja Borova.
Prošli je tjedan predsjednik Uprave Borova Hrvoje Merki imao ugodan zadatak najboljim osječkim studentima na tom zadatku uručiti priznanja i prigodne darove, piše Liderpress.
Suradnja je rezultat nastojanja da se znanje prenese u oba smjera. Rezultati nisu izostali: Borovo je dobilo deset studija slučajeva za brendove iz svog portfelja: Startas (četiri studije), Navitas (tri studije) i Borosana (tri studije).
Nagrađeni najbolji radovi
Tvrtka je autore najboljih timskih radova nagradila tenisicama Startas i priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva koja će im zasigurno biti važna referencija kao prilog životopisu u budućem zapošljavanju. Prijedloge i analize dane u studijama slučajeva tvrtka će iskoristiti u promišljanju marketinške strategije tih brendova u stvarnom poslovanju.
Ipak, to nije prva uspješna suradnja između studenata EFOS-a i Borova. Štoviše, upravo su EFOS-ovi studenti među četrnaest timova sa svih hrvatskih sveučilišta pobijedili u izradi marketinškog plana za dječji asortiman obuće Borovo.
"Studenti su uložili mnogo truda i u dva i pol mjeseca koje smo imali na raspolaganju pokušali smo dati sve od sebe. Jako sam organizirana osoba pa sam im na početku rekla da ćemo se, ako žele raditi, morati redovito nalaziti i raditi korak po korak", objašnjava njihova mentorica Helena Štimac.
Dodaje da su studenti izrazito zadovoljni ovakvim načinom rada i suradnje, pogotovo nakon što su dobili priznanje i nagrade.
Prilika da pokažu znanje
Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku redovito sudjeluje na raznim projektima na kojima surađuje s gospodarstvom nastojeći povezati teoriju s praksom. Profesori i Uprava Borova vrlo su zadovoljni rezultatima. Upravo zato planiraju nastaviti surađivati - gotovo svake godine dva do tri projekta provode se s gospodarstvom. Fakultet povećava kvalitetu svojeg rada, a studentima je to dobra prilika i zato što mogu pokazati znanje na konkretnome poslovnom slučaju, što im može pomoći u konkuriranju na tržištu rada kad završe studij, i to zbog stečenog znanja i certifikata koje dobiju, priznanja koja ih bar malo izdvoje iz mase na burzi rada.
Cijeli članak pročitajte http://liderpress.hr/poslovna-znanja/studenti-znaju-kako-bolje-prodavati-cipelice/
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.