Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Croatia Airlines u gubitku 93 milijuna kuna

Od siječnja do rujna 2009. zabilježen je gubitak od 93,87 kuna, poručuju iz kompanije.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Gubitak Croatia Airlinesa prema informacijama Večernjeg lista, u 2009. godini mogao bi iznositi čak 166 milijuna kuna.

U toj kompaniji to opovrgavaju uz objašnjenje kako su zasad poznati podaci o poslovanju u razdoblju od siječnja do rujna 2009. u kojem je zabilježen gubitak od 93,87 milijuna kuna.

Tome treba pridodati i 80 milijuna kuna koje Croatia Airlines duguje zračnim lukama u Hrvatskoj.

"Dug prema dobavljačima izraz je najveće krize u povijesti civilnog zrakoplovstva i njezina negativnog utjecaja na nas. Odraz je i nerealno viskokih cijena usluga te nepovoljnog tržišnog položaja Croatia Airlinesa u odnosu na ostale avioprijevoznika", poručuju nam iz CA.

Zbog velike nelikvidnosti CA je, kažu za Večernji list dobro upućeni izvori, u prosincu navodno umalo ostala bez jednog airbusa 319 jer nije mogla platiti ratu kredita, pa je aktivirana garancija.

Da zrakoplov ne bi otišao na bubanj u pomoć je priskočila Vlada koja je, kako se neslužbeno doznaje, umjesto CA uplatila 13 milijuna eura.

Croatiji dvaput godišnje na naplatu stižu rate za taj airbus, i to u lipnju i u prosincu.

Potonju CA, prema izvorima nije imala čime platiti, no oni tvrde da dosada nisu kasnili s uplatom obveza prema nijednom kreditoru te da se sljedeća rata kreditora za airbus očekuje 1. lipnja ove godine, piše Večernjak.

Kada je riječ o dugovima zračnim lukama koje je Crotia Airlines nabila ne plaćajući putničke naknade i aerodromske usluge, do kraja prosinca samo zagrebačkom aerodromu mora vratiti 20 milijuna kuna.

Ivan Mišetić, predsjednik uprave nacionalnog avioprijevoznika, nedavno je izjavio kako je jedini spas za Croatiju Airlines privatizacija te tvrtke, ali o tome odluku treba donijeti vlasnik, odnosno Vlada.

Prethodni članci:

arti-201002010511006 arti-201001260375006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike