Agrokor će svoju platformu A007 javnosti otvoriti u nedjelju u ponoć. Iza projekta A007 nalazi se web trgovina Abrakadabra.com s kojom koncern želi postati glavni e-trgovac u jugoistočnoj Europi, a koja će krenuti s prodajom sto tisuća artikala, piše Poslovni.hr.
Abrakadabra je usmjerena isključivo na neprehrambene proizvode pa će tako imati kategorije Auto-Moto, Bijela tehnika, Vrt i alati, Računala i periferija, Igračke, Knjige, Ljepota i njega, Moda, Oprema za bebe, Potrošačka elektronika te Sport i dodaci prehrani.
Dostava putem Tiska i paketomata
Hrvoje Kraljević, direktor tvrtke A007 kroz koju će poslovati Abrakadabra.com, ističe da su u projekt uložili 40 milijuna kuna, te da se planiraju širiti i na slovensko i srbijansko tržište.
Direktorica operacija A007 Anita Lacmanović ističe da će za širenje iskoristiti potencijal kojiimaju kroz članove MultiPlusCarda. Navodi da će se ispočetka prvo fokusirati na ponudu u Hrvatskoj i korisničko iskustvo koje je bolje od konkurencije. "Željeli smo našim kupcima pružiti jedinstveno iskustvo online kupovine kroz bogatu ponudu brendova od kojih su neki prvi puta dostupni hrvatskoj javnosti na ovaj način, nove modele dostave poput primjerice dostave na više od 1300 kioska Tiska te više od 50 paketomata diljem Hrvatske. Također, nudimo različite modele plaćanja kao što je kupovina karticama do 12 rata bez kamata te plaćanje kod preuzimanja paketa, te non-stop podršku korisnicima", kaže Lacmanović dodajući da u Lijepu našu neki brendovi stižu prvi put. U ponudi će se uz to naći i proizvodi poput Bellabeat Leafa, Rimčevog Greyp bicikla i Kisha "pametnog kišobrana".