Glavna 'valuta' Adriatice je roba iz asortimana novih vlasnika najvećeg hrvatskog turoperatora, a to su prvenstveno Agrokor, potom AWT te Saponia.
Kompenzacije su prvi konkretni rezultat realizacije ulagača u Adriaticu.net koji su ušli u prvi krug dokapitalizacije tvrtke i uložili najveći dio od ukupno 29 milijuna eura.
Kompenzacije vrijede za aranžmane sklopljene ove godine, a doznaje se da je prebijanjem pokriven i dobar dio lanjskog duga hotelijerima koji je grupacija uspjela podmiriti prije ulaska u ovu turističku sezonu.
Iako se ne žele službeno izjašnjavati, dio hotelijera tvrdi da njima kompenzacije ne smetaju, s obzirom da se radi o robi koja im ionako treba, piše Poslovni dnevnik.
Drugi bi radije vidjeli pravi novac, a neki koji su dovoljno jaki u pregovorima su uspjeli isposlovati čak i plaćanje unaprijed.
U Adriatici su nam potvrdili da prakticiraju navedeni model poslovanja.
"Ovaj model je uobičajena praksa u našoj branši, ali i u drugim sektorima poslovanja. Poznato je da je dolaskom krize i slabljenjem likvidnosti kompenzacija postala sve učestaliji model prebijanja obveza u poslovanju. Što se pak tiče naše nove vlasničke strukture i mogućih boljih uvjeta, postoji širok spektar mogućnosti i sinergija, a što je u osnovi i jedan od razloga za ulazak novih udjelničara u suvlasništvo Adriatica.net Grupe te se u tom pogledu svakodnevno djeluje na korist svih aktera poslovanja", pojašnjavaju iz Adriatice.
Hotelijeri pak tvrde da im je zapravo svejedno od koga nabavljaju robu."Cijene su manje više jednake, i ne bismo ništa uštedjeli da umjesto od Agrokora robu uzmemo od nekog drugog. Princip je takav da se prebija s robom koja nama treba, dakle nema riječi o tome da oni prazne svoja skladišta kako bi napunili naša", pojašnjava sugovornik Poslovnog dnevnika iz turističke branše koji je želio ostati anoniman.
Prethodni članak:
arti-201002180138006