Novac proždire: Barcelona prodala dušu za masne pare

Iako su u nogometnom divu dosad izbjegavali sponzorske logotipe na dresovima, ponuda bogatih šeika iz Katara bila je neodoljiva.

10.12.2010.
18:38
VOYO logo

arti-201012040300006Ugovor će vrijediti do kraja sezone 2015-2016., a Barça će na svojim dresovim promovirati katarski turizam i SP 2022. kojemu je Katar domaćin.

"Ovim ugovorom potvrđeno da je Barcelona vodeći brand u svijetu nogometa, puno ispred svojih rivala", izjavio je potpredsjednik kluba Javier Faus.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201012010621006Do sada su najvrijednije sponzorske ugovore za dresove imali Manchester United (osiguravajuća tvrtka AON) i Liverpool (banka Standard Chartered) koji su vrijedni 23,6 milijuna eura po sezoni, dok je iza njih bio Real Madrid čiji je ugovor s internetskom kladionicom BWIN vrijedan 23 milijuna eura po sezoni.

arti-201011300082006Barça je dosad uporno izbjegavala sponzorske logotipe na dresu. Iznimka je bio UNICEF, UN-ova organizacija za zaštitu prava djece, čiji je natpis posljednjih godina bio na dresu Barçe, ali od njega klub nije imao financijske koristi, nego je čak uplaćivala svake godine 1,5 milijuna eura UNICEF-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo