Nova Honda Civic
Japanska tvrtka i službeno je predstavila obnovljeni model, koji će se u prodajnim salonima pojaviti početkom sljedeće godine.
...koje će "oslabiti" zbog rijetko originalnoga dizajna. Bolje rečeno, uglavnom je riječ o primjeni "popularnih" rješenja, već viđenih na modelima ostalih proizvođača. Zato, nemojte se začuditi ako vas prednji kraj novog Civica podsjeti na trenutačno najprodavaniji svjetski automobil, Ford Focus. Ili, ako na "stražnjici" zamijetite detalje slične onima na Audiju A3.
No dobro, nije sve tako "strašno". Novost je "MPV" oblik karoserije, koji vlasniku donosi mnogo više prostora. Uz to, za razliku od konkurencije, pod novoga Civica potpuno je - ravan. Mjenjačka palica smještena je na središnjoj konzoli, što dodatno povećava osjećaj prostornosti.
S novim modelom stižu i novi pogonski agregati. Onaj obujma 1.4 litre imat će 90 konjskih snaga, dok će snažniji 1.6-litarski VTEC zahtjevnijim vozačima ponuditi 110 "konja". Prema najavama, oba motora omogućuju "bolje performanse uz veću ekonomičnost" od prethodnika. Potvrđuju to i ispitivanja - novi Civic s 1.4-litarskim agregatom ubrzava do "stotke" za 12 sekundi, što je 1.3 sekunde bolji rezultat od starog modela.
Kupci će moći birati između 5-stupanjskog "manualnog", ili 4-stupanjskog automatskog mjenjača. Što se tiče opreme, u Hondi su odlučili nagraditi kupce brojnim dodacima - svi modeli bit će opremljeni električnim servo uređajem, dvostrukim zračnim jastucima (prednjim i bočnim), ABS i klima uređajem, središnjim zaključavanjem i električnim podizačima prozora.
"Sportske" izvedbe najprodavanijeg Hondinog modela bit će predstavljene sredinom 2001. godine.