Nova dimenzija internetskog šopinga

Odlučili ste obaviti šoping na internetu. Udobno ste se zavalili u fotelju, krenuli pregledavati i prije nego što kažete 'keks', zasuli ste prijateljicu gomilom linkova i pitanja?

8.12.2009.
6:51
VOYO logo

Nije ni čudo, jer ljudi vole čuti mišljenje ljudi koje poznaju o proizvodu koji namjeravaju kupiti. E-trgovci su to konačno shvatili, pa prema riječima stručnjaka, u 2010. godini možemo očekivati društveni šoping.

Uskoro ćete na virtualnim šoping odredištima moći vidjeti preporuke i mišljenja svojih prijatelja o ponuđenim artiklima. Preporuke su uobičajena praksa na stranicama poput eBaya i Amazona, no obično vas ne zanima što o proizvodu misli Dorothy iz Kanzasa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Anonimne poruke nikad u kupcu neće probuditi iste osjećaje kao osobna preporuka ili barem prijateljsko mišljenje.

Društveni šoping nemojmo očekivati na uhodanim stranicama poput Amazona. Pojavit će se na malim stranicama, poput Kaboodla, koje su već koncipirane kao društvene mreže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrlo je vjerojatno da će se društveni šoping prvo pojaviti kao aplikacija na Facebooku, jer će entuzijazam za nove društvene mreže s vremenom polako splasnuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo