Nije ni čudo, jer ljudi vole čuti mišljenje ljudi koje poznaju o proizvodu koji namjeravaju kupiti. E-trgovci su to konačno shvatili, pa prema riječima stručnjaka, u 2010. godini možemo očekivati društveni šoping.
Uskoro ćete na virtualnim šoping odredištima moći vidjeti preporuke i mišljenja svojih prijatelja o ponuđenim artiklima. Preporuke su uobičajena praksa na stranicama poput eBaya i Amazona, no obično vas ne zanima što o proizvodu misli Dorothy iz Kanzasa.
Anonimne poruke nikad u kupcu neće probuditi iste osjećaje kao osobna preporuka ili barem prijateljsko mišljenje.
Društveni šoping nemojmo očekivati na uhodanim stranicama poput Amazona. Pojavit će se na malim stranicama, poput Kaboodla, koje su već koncipirane kao društvene mreže.
Vrlo je vjerojatno da će se društveni šoping prvo pojaviti kao aplikacija na Facebooku, jer će entuzijazam za nove društvene mreže s vremenom polako splasnuti.