Perjanica Nisanovog izlagačkog prostora na predstojećim sajmovima automobila u Birminghamu i Parizu, trebalo bi biti konceptno vozilo Fusion. Ovim automobilom potpuno originalnoga dizajna, japanski proizvođač nastoji "opipati" ukus potencijalnih kupaca. Uz to, dokazati konkurenciji kako su financijski problemi s kojima se kompanija nedavno suočila - stvar prošlosti.
"Zamislite automobil pokriven snijegom. Bijeli pokrivač naoko će 'omekšati' linije vozila. To je upravo ono čemu težimo - umjesto klasične trovolumenske karoserije, želimo stvoriti kompaktnu limuzinu", izjavio je Stéphane Schwarz, dizajner zaslužan za nastanak Fusiona.
Na novom prednjem kraju, sa zanimljivo riješenom tradicionalnom Nisanovom maskom, zamijetit ćete posebno mala prednja svjetla. Gledano "iz profila", Fusion ima zaobljeni krov, koji završava masivnim, ali dobro uklopljenim stražnjim krajem, uz primjesu američkog stila. Kako bi se na pravi način suprostavio konkurenciji, Fusion je većih dimenzija od aktualne Primere...
Inovativnost Nisanovih dizajnera uočljiva je i u unutrašnjosti, čime japanski proizvođač želi zaustaviti kritike o "bezličnim" rješenjima unutar njegovih modela. Unatoč brojnim "digitalijama", komandnom pločom dominiraju tri velika analogna brojača. Ljubitelje visoke tehnologije trebao bi zadovoljiti putni kompjuter, koji se "brine" o audio uređaju, uređaju za satelitsku navigaciju i ostalim "sitnicama"...
Među zanimljivija rješenja ubrajaju se i kvake na vratima, koje "iskaču" poput ladica na CD uređaju, neonske lampice na prekidačima, te TV-monitori koji se nalaze na mjestu gdje se inače mogu pronaći - retrovizori. Čak se i unutarnje osvjetljenje može prilagoditi trenutačnom raspoloženju, dok putnici na stražnjim sjedalima mogu uživati u DVD playerima.
Iako je teško vjerovati kako će sva rješenja, primjenjena na Fusionu, pronaći mjesto i na novoj generaciji Primere, iz Nisana poručuju - novi model, koji bi se na tržištu trebao pojaviti sredinom 2001. godine, izgledat će - upravo ovako.