Jedan od ljudi koji je radio na sanaciji dioncie pruge na kojoj
se dogodila nesreća vlaka je direktor regionalne HŽ jedinice
'Infrastruktura Jug' SlavkoŠerić, koji je za RTL dao
izjavu o ovom nemilom događaju.
"Nesreće se, u principu, ne mogu izbjeći. Grešaka nije bilo, HŽ
instrastruktura je napravila sve da se ovakva nesreća izbjegne,
na ovu dionicu smo uveli polaganu vožnju na 20 km/h. Kada smo
djelomično sanirali stanje, dignuli smo brzinu na 40 km/h. Inače
je na ovoj dionici brzina 80 km/sat".
Milanović o nesreći vlaka: 'Odgovorni smo svi jer imamo stare pruge!'
HŽ brani svoje redove, strojovođa tvrdi: 'Čekali smo pomoć dva sata!'
Očevid na mjestu nesreće: 'Do odrona je došlo zbog nevremena'
Putnički vlak iskočio iz tračnica, ozlijeđene dvije osobe
"Klizišta su se također kontrolirala, svakodnevno je radnik HŽ
Infrastrukture obilazio teren, ali nisu zamijećena nikakva
klizišta. Sat vremena prije prolaska ovog vlaka, prošao je još
jedan i nije bilo nikakvih problema", dodaje Šerić.
Radi se o manevarskoj nesreći radne lokomotive u kolodvoru
Kamanje koji je stari kolodovor. U njemu je remont napravljen
posljednji put 1986. godine, a stanje kolosječnih postrojenja je
jako slabo, što ukazuje na potrebu sanacije cijele pruge, iako je
ta pruga sporedna", komentirao je Šerić i
današnju nesreću vlaka kod Karlovca.