Natječući se sa stranim, ruske TV kuće ne posustaju u ludostima

Uspješni ruski TV producenti spadaju u dvije kategorije: one s mozgom i one bez njega, tj. genijalce i dvorske lude.

18.10.2000.
20:42
VOYO logo

Emisija pod imenom "Gola istina" (pogledajte tv prilog BBC-a) zapravo su vijesti po svemu uobičajene i profesionalno napravljene, izuzmete li, naravno, detalj da su voditelji često potpuno goli. Reporterka u toplesu izvještava sa sjednice Dume, a meteorolog obučen u kožu izvještava o vrućini koja se sručila na Moskvu.

Ruski političari su odmah prigrlili ideju da ih intervjuira mlada gola novinarka - osim zbog onoga što vide, sviđa im se i što su pošteđeni provokativnih pitanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Političari vole pričati, a i sami su neka vrst striptizeta pa je situacija posve primjerena njihovoj profesiji. Ovim i drugim satiričkim programima želim istaknuti apsurd vijesti samih po sebi - izjavio je Sergej Moskvin.

Gledatelji su presretni što više nema dosadnog cenzuriranog komunističkog programa. Početkom devedesetih prigrlili su deset godina dugu američku sapunicu "Santa Barbara" i mnoštvo sličnih latinoameričkih serija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ruske TV postaje našle su se u nezavidnoj poziciji. Bez novca nisu mogle kupiti strani program niti se natjecati sa stranim produkcijama pa su krenule s novim idejama. Rezultat je dobiveno mnoštvo nastranih, vulgarnih i nasilnih šou-programa.

Emisija pod nazivom "Prometna patrola" na Komando TV krcate su oružjem, krvlju, jaucima nesretnih žrtava u agoniji dok čekaju skandalozno spora kola hitne pomoći.

Ipak. nisu svi skloni takvom pristupu. Za rafiniranije gledatelje postoji državna televizijska kuća Kultura koju od 1997. financira ministarstvo kulture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihov hit-kviz "Što, gdje, kada?" svojim takmičarima nudi nagrade u vidu rijetkih knjiga, a održava se u kazinu gdje sudionici odjeveni u večernja odijela sjede oko ruleta i odgovaraju na pitanja iz filozofije, književnosti i povijesti.

Danas postoji bezbroj takvih emisija, a Andrej Milekhin, direktor agencije za praćenje gledanosti, kaže: - Možda vam se ne sviđa sve ponuđeno, ali ne možete reći da nemate što gledati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj užvio 13.srpnja
VOYO logo