ZAGREB - Direktor kampanje izabranog hrvatskog predsjednika Ive Josipovića, Mirando Mrsić, reagirao je priopćenjem na podatke koje su nešto ranije objavili GONG i Transparency International Hrvatska (TIH), ističući kako je netočno da je izborni stožer Ive Josipovića za oglašavanje na nacionalnim televizijama i u tiskovinama potrošio 6,4 milijuna kuna.
"U oba kruga, za oglašavanje na tri nacionalne televizije i svim lokalnim televizijskim postajama te u tiskovinama potrošeno je 4,3 milijuna kuna, što je daleko manje od procjene GONG-a", stoji, uz ostalo, u priopćenju.
Mrsić podsjeća kako je ista situacija bila i nakon prvog kruga u kojem su, napominje, realno potrošili manje nego što je bila procjena. "Kao sto je vidljivo iz izvješća HTV, izborni stožer Ive Josipovića tek je na četvrtom mjestu po potrošnji", dodaje.
Mrsić napominje da prilikom izračunavanja i pri procjenama utrošenog novca valja uzeti u obzir činjenicu da svi mediji tijekom izbornih kampanja određuju posebne uvjete i odobravaju posebne popuste što znatno umanjuje cijenu oglašavanja.
"Žao nam je što predstavnici GONG-a i Transparency Internationala prije konferencije za medije nisu kontaktirali Izborni stožer Ive Josipovića radi objektivnog informiranja javnosti", navodi Mrsić u priopćenju.
Iz GONG-a i TIH-a su ranije na konferenciji za novinare iznijeli mišljenje da bi, ako je kod medijskog oglašavanja u predsjedničkim izborima bilo dodatnih popusta, predsjednički kandidati to trebali iskazati kao donacije.