Sve je počelo godine 1999. s topmodelom marke Suzuki - Hayabusa. Naime, Hayabusa je bio serijski motor koji je prema službenim podacima dosizao najveću brzinu od 300 kilometara na sat. No to nije dugo potrajalo, jer mu se uskoro pridružio i Kawasaki s modelom ZX 12 R koji ga je prešišao s 302 kilometra na sat i od tada je počela suluda utrka proizvođača motora tko će proizvesti brže vozilo.
Sve bi možda i bilo u redu da su takvi modeli ostali rezervirani samo za utrke no oni su se preselili i u naša susjedstva, gradske ulice, a prije svega na televizijske reklame. Naglasak promidžbenih poruka nije bio na dizajnu vozila, stilu vozača već prvenstveno na brzini. Prema statističkim podacima najzaluđenija grupa vozača koja kupuje takve motore nisu tinejdžeri već zreli ljudi između 30 i 40 godina koji novim vozilom žele kupiti novu mladost.
No i tome je došao kraj. Ovaj tjedan Marco von Maltzan predsjednik udruge ACEM (Association des Constructeurs Europeeen de Motorcycles) najavio je da su se i proizvođači motora složili da se najveća dopuštena brzina ograniči na 300 km/h.
Zakonska odredba počinje vrijediti od 2001. godine.