Prve tri kamere za mjerenje brzine ? sposobne fotografirati tri vozila u sekundi ? po prvi puta su postavljene u svijetu, točnije, u Nottinghamu. Kamere su postavljene na mjesta označena plavom bojom, a mjere prosječnu brzinu automobila koji putuju između dvije kamere. Inače, kamere su isprobane u Northamptonshireu, i bile su toliko učinkovite da je broj kazni za prebrzu vožnju porastao sa 4 000 u čitavoj 1999. na 17 000 u samo tri mjeseca 2000. Kamere ne koriste film i jeftine su za održavanje. Prate prosječnu brzinu vozila, a nakon toga fotografiju automobila prekršitelja šalju policijskom kompjuteru. Kompjuter, pak, čita s fotografije broj tablice i automatski šalje kaznu na adresu prekršitelja. Zanimljivo je da sav novac dobiven od kazni ne dobiva državna riznica, već područna uprava i policija.
Stoga su se pojavile kritike koje tvrde da su kamere i postavljene samo zbog punjenja blagajni područnih uprava. Međutim, policija niječe tvrdnju da je svrha kamera jedino sakupljanje novaca, već smanjenje broja prometnih žrtava i poboljšanje života u područnoj zajednici. Glasnogovornik tvrtke Speed Check Jacqui Elliot, koja proizvodi kamere, tvrdi da je svrha kamera smanjiti broj žrtava za jednu trećinu u naredne dvije godine, Ťto znači da se može izbjeći 78 ozbiljnih nesreća, a od toga 12 smrtonosnih, jer će vozači biti prisiljeni promijeniti svoje ponašanje u prometu i poštovati ograničenje brzineť.
Da sada su vozači koji su kršili ograničenje brzine prolazili nekažnjeno, jer u klasičnim kamerama najčešće nije bilo filma.