Razvitak on-line shoppinga ozbiljno ometa nedostatak povjerenja potrošača, ustanovio je NCC (Nacionalni savjet potrošača) u velikoj Britaniji. Prilikom kupnje na internetu, ljudi se boje loše kvalitete robe koju ne mogu osobno vidjeti i opipati te se stoga ograničavanju na kupovanje samo poznatih i provjerenih robnih marki. No, najveći problem je bojazan da će informacija o broju njihove kreditne kartice biti zloupotrebljena. Skoro 40 % odraslih surfera smatra da je potreba davanja broja kartice glavna mana internet-kupnje. Ukoliko se ne uvedu sigurniji metode plaćanja i bolja zaštita podataka, e-trgovina se neće razvijati očekivanim tempom.
Međutim, ono na što bi vlasnici kartica trebali više obratiti pažnju je mogućnost pljačke prilikom Ťobičnogť kupovanja kreditnom karticom, u odnosu na koju je e-kupovina čak mnogo sigurnija. Ogroman broj kriminalaca na različite načine dolazi do podataka iz čekovne knjižice ili s kreditne kartice, koje onda koristi za Ťbranjeť - kupovinu robe na tuđi račun. Samo u Britaniji, ta vrsta prijevare se prošle godine udvostručila u odnosu na pretprošlu, dostižući znamenku od skoro 30 milijuna funti.
Ponekad su kriminalne metode doista čudesne ? dvojica kriminalaca su se u jednom restoranu u New Yorku predstavljali kao konobari, uzimali kreditne kartice i pravili njihove kopije, kojima su uspjeli nakupovati robe za pola milijuna dolara! Oprezne mušterije naučile su da rijetko ispuštaju svoje kartice iz ruke i da ne skidaju oči s njih dok ih osoblje provlači kroz čitače pri izradi računa. Banke planiraju postupno potpuno zamijeniti kreditne kartice tzv. Ťpametnim karticamať, kojima će prijevare biti mnogo teže izvesti.