MaxArtFest svoju sedmu sezonu posvetio je proučavanju straha, jedine društvene konstante naših prostora. STRAH 2.0 naziv je za fenomen poboljšanog straha, onog kojeg ne primjećujemo ali koji manipulira svim našim odlukama. Strah je stvorio društvo koje stalno projicira svoju iluziju normalnosti istovremeno se grčevito hvatajući za svaku mogućnost olakšanja od stvarnosti stvorene strahom. Korupcija, izdaja, nebriga, glupost, beznađe… sve te popularne opisnice hrvatskog društva imaju svoj korijen u kolektivnom strahu.
Fenomenom straha bavit će se i trenutno najzapaženiji hrvatski umjetnik - radnik u New Yorku, Marko Marković, čiji performans Opasnost otvara ovogodišnju manifestaciju, a o čemu je riječ saznat će svi posjetitelji glavnog zagrebačkog trga u subotu 18. listopada u 13 sati.
Građanin i umjetnik pokušat će izaći ne samo iz metropole već i iz Hrvatske
Istoga dana na Trgu bana Jelačića u 15 sati svoj će performans Korak naprijed dva natrag izvesti i Siniša Labrović, koji će kao "građanin i umjetnik pokušati izaći ne samo iz metropole već i iz Hrvatske". Riječ o prvom performansu ovog umjetnika po njegovu povratku u Hrvatsku iz New Yorka.
Elektro punk koncert
Drugi dio manifestacije istoga dana održat će se na Kvarternikovu trgu gdje će u 19 sati biti performans i projekcija filma Goli otok, autora Darka Bavoljaka. Film svjedoči o počecima straha povezanim s društvom u kojem živimo. Za kraj prvoga dana festivala svi su pozvani i u Centar za kulturu i informacije Maksimir gdje će se u 21 sat održati i elektro punk koncert.
Digitalni primitivizam, najpoznatijeg punkera regije
Drugi dan MaxArta rezerviran je za izložbu Digitalni primitivizam, autora Vinka Barića, najpoznatijeg punkera regije, a točno u podne u CKIM-u će svirati i bend Agro Đentlmens . Najbliži opis njihova nastupa bio bi prenesen duh neformalne hippie-punk komune, uz jak improvizacijski element, tako da im se u nastupima razni ljudi i bića spontano pridružuju.
Upozorenje okolini koja je prihvatila pokornost i neznanje kao osnovne pokretače
Trg hrvatskih velikana bit će poprište trećega dana festivala, a svoj će performans uz pjesmu Padaj silo i nepravdo ondje izvesti Gildo Bavčević , istaknuti hrvatski performer i glazbenik, poznat po beskompromisnim tretmanima vlastitog tijela u svrhu upozorenja okoline koja je prihvatila pokornost i neznanje kao osnovne pokretače. Istoga dana očekuje nas još jedan socijalno angažirani multimedijski umjetnik i aktivist, Marijan Crtalić, koji će izvesti performans iz ciklusa Mogućnosti otpora.
U sklopu ovogodišnjeg MaxArta pogledajte i KadeleGrupu s izvedbom Digitalni hodočasnik, predstavu H@mlet is not dead! i poslušajte koncert benda Porno suicid.
Umjetnički direktor i ovogodišnjeg MaxArtFesta je Leo Katunarić, a organizator Centar za kulturu i informacije Maksimir