Predstava ŤKraljevoť u režiji Paola Magellija u zagrebačkom kazalištu ZeKaeM - premijerno prikazana u srijedu 20. svibnja - ponovno je uzburkala kritičarske duhove.
Ekspresionistička jednočinka Miroslava Krleže koja se odvija na zagrebačkom sajmu u osvit rata smatrala se do sada sinonimom eksperimentalnog kazališta i otvorene forme, a prilikom inscenacije je često izazivala probleme još od 1919. godine. I kada se publika napokon priučila na totalni kaos, mnoštvo likova, bujicu riječi, ekstatičnost i mahnitost, Krležino ŤKraljevoť prikazano je ovaj put na posve novi način. Iako se likovi i dalje nalaze u cirkuskom okružju, izvode akrobacije na trapezu, rigaju vatru, skaču kroz plamene obruče, Magelli donekle usporava radnju te uvodi autentične dokumentarne filmove iz 20-tih godina koje prikazuje na velikom video platnu.
Poznat po svom postmodernističkom pristupu drami redatelj se i u ovom djelu služi metodom spajanja i kontrastiranja nespojivog - uvođenjem citata iz preostalih Krležinih drama, Dantea. No, usprkos svim fantazmagoričnim elementima, sjajnim kostimima i teatraloj šminki, Magelli je ovom režijom ostvario nešto što mu mnogi kiričari zamjeraju. Ući u život malog čovjeka, njegovu sudbinu, pitanja života i smrti te dočarati ljudsku melankoliju.
Igraju:
Katarina Bistrović-Darvaš, Davor Borčić, Rajko Bundalo, Edvin Liverić, Maro Martinović, Zdenka Marunčić, Pjer Meničanin, Suzana Nikolić, Filip Nola, Nađa Perišić-Nokla, Urša Raukar, Branko Supek, Damir Šaban, Doris Šarić-Kukuljica, Ksenija Ugrina, Kristijan Ugrina, Nina Violić.