Niz je pitanja oko školske godine koja muče djecu, njihove roditelje, ali i nastavnike, a stigle su i brojne kritike na online nastavu, no ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak odvraća: ''Alternativa bi bila da učenici nemaju nastavu ili da su prepušteni sami sebi. Zamislite kako bi to bilo u obitelji. Obiteljska dinamika, apatija kod učenika, gubitak radnih navika, upitna školska i akademska godina. Oni koji komentiraju iz udobnih fotelja bilo bi dobro da se angažiraju i pomognu tamo gdje mogu''.
VEZANE VIJESTI
Dio roditelja negoduje jer su, uz posao od doma, previše
angažirani oko djece i nastave. "Znam da se puno angažiraju i
hvala im na tome. Međutim, ako je nečega previše, dobro je da ta
komunikacija roditelja prema školama i učiteljima bude iskrena i
da gradimo krug povjerenja za učenike, vezano za učenje i
podršku. To je posebno zahtjevno u razrednoj nastavi kada
komunikacija i ide preko roditelja, ali za predmetnu nastavu i za
srednje škole, razvijajmo samostalnost kod učenika. Tu je
naglasak, istaknula je Divjak u razgovoru za Mediservis.
Nakon mature - koja kako je Divjak istaknula dan ranije za
RTL Danas neće biti odgođena, barem ne zasad - uslijedit
će upisi na fakultete. Upitana je li i to moguće obaviti u
ovakvim okolnostima, na daljinu, kazala je: "Ako se držimo
svega što smo do sada radili, da se puno tih procesa odvija
online i upisi na fakultete bi mogli biti u tom smislu. I danas
imate situaciju da nakon što učenici polože maturu, njihove
ocjene su u elektroničkim maticama i praktički upis ide dosta
automatiziran preko Središnjeg ureda za upise i u tom smislu može
se i to urediti''.
Naposljetku, osvrnula se i na one koji su se protivili
informatici u školama ustvrdivši: "Mislim da je dobro
uočiti koliko je bilo važno da smo uveli obaveznu informatiku u
5. i 6. razred, da smo omogućili opremanje škola, digitalnu
transformaciju škola. Kad se sjetimo svih napada, ustavnih tužbi
i dežurnih kritičara, a sada ovo sve bez toga bi bilo nemoguće''.