Hrvatska i regija imat će priliku na jednom mjestu vidjeti i čuti do sada neviđeni broj vrhunskih međunarodnih marketinških stručnjaka. Svoj dolazak u Zagreb, uz sedmoricu već najavljenih komunikacijskih gurua, potvrdili su i Ari Merkin, Keith Ginsburg, Pieter Goiris i Clark Parsons.
Do zatvaranja prijava za natjecateljski dio programa ostalo je još samo 11 dana, te ovim putem pozivamo sve marketinške snage u Hrvatskoj, bilo da se radi o online ili klasičnom oglašavanju, da posjete web stranicu festivala www.idejax.com i prijave svoje radove.
Do 1. svibnja ujedno vrijede i posebne cijene za rane kotizacije sudionika festivala, a zainteresirani se mogu prijaviti na istom mjestu na kojem se prijavljuju i natjecateljski radovi - na web stranici festivala www.idejax.com.
IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.
Nacionalni festival oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i u ključno mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.
Kotizacije za cjelokupni dvodnevni program festivala iznose 999 kuna, za studente 399 kuna, a za one koji samo žele pogledati izložbu radova prijavljenih na natjecanje i prisustvovati prezentacijama, kao i završnoj, svečanoj dodjeli nagrada 199 kuna do 1. svibnja. Nakon 1. svibnja sve kotizacije za IdejuX poskupljuju na 1.499 kuna, bez PDV-a.
Prethodni članci: arti-201104180160006 arti-201104130330006 arti-201103240488006