The Eastman Kodak Co. još uvijek drži u tajnosti iznos i detalje ugovora o kupnji prava imenovanja nove zgrade u kojoj će se od 2003. prenositi svečane dodjele Oskara. Ova prodaja smatra se najvećom u povijesti prodaje prava na ime prostora, pogotovo stoga što se radi o prostoru koji ne uključuje sportska događanja.
Kodak kazalište će pružit prilikom emitiranja dodjele Oskara vrhunsku uslugu i na taj način planira doći do milijuna televizijskih gledatelja. Samo u Americi prošlogodišnji televizijski prijenos dodjele Oskara gledalo je preko 46,3 milijuna ljudi.
Prodaja prava na korištenje imena širi se od kada su veliki korporacijski sponzori izašli van okvira uobičajenog markentinškog tržišta, odnosno van sportskih arena a prema tržištu showbiza.
Stručnjaci za razvoj projekata i vlasnici prostora ovaj način trgovanja smatraju idealnim za pokrivanje troškova održavanja i hladnog pogona prostora.
Od početka samog projekta izgradnje novog kazališnog prostora Oscar spektakla, razmišljalo se o ustupanju prava na korištenje imena. U Academy of Motion Picture Arts and Sciences, koja je nositelj dodjele Oskara, iako se neće direktno financijski okoristiti od ovog sporazuma sa Kodakom smatraju ovu transakciju prava i novca vrlo ekonomičnom i korisnom. Kazalište će se otvoriti sljedeće godine, a prva ceremonija dodjele predviđena je za 2002.