HIDROAVIONI NAD JADRANOM /

Ideja o kojoj se godinama priča napokon će biti realizirana

U Hrvatskoj se u turizam do 2020. planira uložiti sedam milijardi eura, jedna od investicija je i mreža hidroaviona o kojoj se godinama priča, a koja bi za manje od tri mjeseca napokon mogla zaživjeti na hrvatskoj obali i otocima. Uvjet je bio pristanište za avione u splitskoj gradskoj luci, za što dogovor nije postignut, no čini se da to ne bi trebalo omesti prve letove.

9.3.2014.
18:50
VOYO logo

Gradska luka, pa Matejuška, lokacije su se mijenjale, tražile suglasnosti i baš kada se pomislilo da od hidroaviona koji će letjeti do otoka neće biti ništa stiže novo rješenje. Prvi letovi mogli bi, kažu, biti već krajem svibnja, ali iz Resnika.

"Ovo ljeto ćemo letjeti od Resnika do Jelse, Korčule i do Lastova. Cijena će biti 99 kuna i letjet ćemo cijele godine svaki dan", kaže direktor marketinga i prodaje European Costal Airlines Jan Albers.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I većini Splićana ideja o povezivanju otoka hidroavionima čini se primamljiva.

Do Sinja ipak neće letjeti, ali paralelno s otvaranjem terminala u Resniku pored Splita, isto misle napraviti u Puli i Zadru, odakle će se, kažu, moći letjeti i do Ancone. U mrežu hidroaviona uložit će 300 milijuna eura, i to je samo jedna od investicija planiranih u turizmu za ovu godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zaposlit će tvrde, 400 ljudi, imaju dva hidroaviona kojima mogu prevoziti 19 putnika i planiraju ih kupiti još šest.

Trenutačno je, tvrde, u postupku natječaj za koncesiju na području Resnika, no od gradske luke ne odustaju.

"Važno je da smo mi u gradskoj luci, a i trebamo biti tamo gdje je glavni promet , jer i mi smo glavni promet", kaže Albers.

Iz akvatorija gradske luke sada lete samo galebovi i nitko sa sigurnošću ne može reći hoće li im se uskoro pridružiti i hidroavioni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo