Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Gradu darovali košare i sklopili unosan posao na rok od 15 godina

Tvrtka Dobra reklama Gradu Zagrebu darovala je 700 košara za smeće koje će biti postavljene na tramvajskim i autobusnim stajalištima te na trgovima. Zauzvrat je dobila unosan posao oglašavanja na njima na rok od 15 godina.

Košare će biti postavljene za nekoliko mjeseci, a do ožujka 2014. bit će postavljeno još 1.400 košara.

Tvrtka Dobra reklama ima prihod od nula kuna, a zanimljivo je da je do sada uhodani način reklamiranja kroz koncesije koji Grad Zagreb sada primjenjuje na košare, prije ukinuo za nadstrešnice.

Tvrtka će košare morati održavati te Gradu plaćati koncesiju. Kako u pravilniku o reguliranju naknada košare nisu spomenute, ne zna se koliki je taj iznos. S obzirom na veličinu prostora, mogla bi biti slična samostojećem panou za koji je koncesija 40 kuna mjesečno.

Grad prekinuo praksu

Do prije dvije godine slično se poslovalo reklamiranjem na nadstrešnicama koje je o svojem trošku gradio i održavao Europlakat i gradu uplaćivao 15 posto prihoda. Tu praksu je Grad prekinuo i, nakon što je koncesiju dobio Zagrebplakat, preuzeo gradnju nadstrešnica za sebe.

Povjerenstvo za dodjelu javnih površina je tako odlučilo

“To vam je isto kao što je bilo s nadstrešnicama. Ali ja nemam veze s time, povjerenstvo za dodjelu javnih površina je tako odlučilo”, kazao je pročelnik Davor Jelavić.

Uputio je Večernji list na šefa povjerenstva Milana Rendulića, koji je cijeli dan bio nedostupan.

Šef Čistoće Branimir Valašek kazao je da su od Grada dobili obavijest da stižu nove košare.

“Imamo 3.500 košara i postupno ćemo ih zamjenjivati novima. Naša je obveza da ih praznimo. Dobroj reklami dali smo neke tehničke primjedbe, no još nismo dobili odgovor”, kazao je Valašek.

Suvlasnik tvrtke Dobra reklama Igor Maksimilijanović, inače suradnik premijerova brata Krešimira Milanovića, rekao je da će na Večernjakov upit poslan mailom odgovoriti kad on to želi jer ga ne obvezuju rokovi.

Povratak na Net.hr