Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

VELIKA RUPA U BLAGAJNI Josipović u minusu 726.030 kuna

Prema završnom izvješću o financiranju izborne promidžbe koje je objavio Ivo Josipović ukupno je potrošio malo manje od 8 milijuna kuna, a od donacija je prikupio 7,2 milijuna kuna, pa završni račun pokazuje manjak od 726.030 kuna.

Vlasnik tvrtke Euroherca Dubravko Grgić, vlasnik Orbica Branko Roglić te prvi čovjek Croduxa Ivan Čermak bili su najveći pojedinačni donatori izborne kampanje, sada već bivšeg predsjednika Ive Josipovića.

Dubravko Grgić je preko svoja tri poduzeća – Euroherc, Agram te Jadransko osiguranje – Josipovićevu kampanju financirao s iznosom od ukupno 150 tisuća kuna, Roglić sa 110 tisuća, a Čermak sa 100 tisuća. Istim iznosom vlasnik Croduxa Ivan Čermak je financijski pomogao i kampanji Kolinde Grabar Kitarović, piše Jutarnji list.

Osim tvrtki i pojedinaca Ivo Josipović je ukupno najviše novca dobio od 17 stranaka koje su poduprile njegovu kandidaturu – 4 milijuna kuna. Tvrtke i pojedinci donirali su mu još 3,2 milijuna kuna.

Za oglašavanje 3,7 milijuna kuna

Josipović je najviše novca potrošio na oglašavanje i PR usluge. Troškovi promidžbe i informiranja iznose oko 5,3 milijuna kuna, od čega samo na oglašavanje 3,7 milijuna. Na kampanji bivšeg predsjednika stoga su najviše profitirale PR agencije i tvrtke za vanjsko oglašavanje.

Povratak na Net.hr