Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NOVI DETALJI

USKORO S RADOM POČINJE SPLITSKI ‘METRO’: Evo koliko će često voziti i koliko će koštati karta

Splitske gradske vlasti planiraju i novi željeznički kolodvor

Dogradonačelnik Splita Nino Vela izjavio je za Slobodnu Dalmaciju kako će od 9. lipnja na relaciji između Kopilice i Gradske luke početi voziti gradska željeznica. Vlakovi će polaziti svakih 15 minuta, a samo putovanje će trajati samo četiri minute. Putnike će, rekao je, prevoziti niskopodni nagibni vlak.

Tom prigodom će se uvesti integralna karta zbog povezivanja sustava gradske željeznice, s ostatkom splitskog javnog prijevoza. Zbog toga je u srijedu zajedno s Miroslavom Delićem, direktorom “Prometa” Vela bio i u Zagrebu na sastanku s predstavnicima HŽ Putničkog prijevoza i Ministarstva prometa. Povezana karta koštala bi 11 kuna, koliko inače košta karta za prvu zonu kupljena u vozilu. Nakon vlaka, putnik će moći koristiti bilo koju autobusnu liniju s tom kartom.

Nove autobusne linije

Vela je dodao kako će se tijekom ovog mjeseca obaviti sve pripremne radnje za veliki projekt kolodvora, odnosno glavnog željezničkog čvorišta na Kopilici. Dosadašnji kolodvor na Bačvicama tako će postati završna postaja nove željezničke karte Splita. Rečeno je i kako će kroz luku voziti i veći broj novih autobusnih linija, a za njih će se urediti i posebni terminal na mjestu kružnog toka ispod Katalinića briga.

Već se zna kako će od početka lipnja dvosmjerni promet u Gradskoj luci postati jednosmjeran prema mostu na Bačvicama i dalje Jadranskom i Bijankinijevom ulicom do Pojišanske, kako bi se povećala protočnost vožnje tim dijelom grada te time osigurao efikasan javni prijevoz.

Povratak na Net.hr