SUTRA ĆE SE SVE ZNATI: / DIP će objaviti koliko su stranke potrošile u kampanji, ali i koliko donacija su dobile

Image
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Od 54 sudionika koji su bili u obvezi izvijestiti o izbornim troškovima njih tri nisu u propisanom roku, noćas do ponoći, dostavila svoja prva financijska izvješća,

28.6.2020.
11:18
Davor Javorovic/PIXSELL
VOYO logo

U ponedjeljak ujutro znat će se koliko su na izbornu promidžbu do sada potrošile političke stranke, neovisne liste i kandidati, podaci će biti dostupni na mrežnim stranicama Državnog izbornog povjerenstva (DIP).

Od 54 sudionika koji su bili u obvezi izvijestiti o izbornim troškovima njih tri nisu u propisanom roku, noćas do ponoći, dostavila svoja prva financijska izvješća, a radi se o strankama Snaga Slavonije i Baranje i Hrvatskoj stranci budućnosti te NL Bura, doznaje se u nedjelju od člana i glasnogovornika DIP-a Slavena Hojskoga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi ostali sudionici ispunili su obvezu, a s obzirom na pravilo da se izvješća objavljuju prvog radnog dana od dana dostave, objavit će se u ponedjeljak.

Prva financijska izvješća, čiji su sastavni dijelovi izvješća o donacijama, o troškovima i o iznosu cijene za medijsko oglašavanje, svi sudionici izbora za Hrvatski sabor bili su dužni podnijeti sedam dana prije izborne nedjelje, dakle do ponoći, 27. lipnja. Cjelovita izvješća o financiranju promidžbe dužni su pak podnijeti 30 dana nakon izbora, dakle zaključno do 4. kolovoza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izvješća dostavljaju unosom u DIP-ov informacijski sustav za nadzor financiranja promidžbe, a javnosti su dostupni na mrežnim stranicama DIP-a.

Na tim stranicama za sada su dostupna financijska izvješća stranaka Abeceda demokracije, Hrvatske stranke građanskog otpora, Pokreta za modernu Hrvatsku te SDSS-a koji ima troje svojih kandidata u 12. izbornoj jedinici u kojoj osam zastupnika biraju pripadnici nacionalnih manjina, od čega tri srpske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

SDSS je prijavio da je od 9. do 25. lipnja dobio 162.500 kuna donacija, a kandidati Boris Milošević, Dragana Jeckov i Milorad Pupovac da su na promidžbu potrošili po 16.200, odnosno 13. 900, odnosno 79.500 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo