ZBROJILI SU SVE TROŠKOVE PREDSJEDNIČKIH IZBORA: / Evo koliko su potrošili Kolinda i Milanović i tko je na kraju završio u minusu

Image
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Rashodi predsjedničke kampanje Zorana Milanovića bili su 1.024.

4.2.2020.
17:04
Goran Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

Dvoje kandidata u drugom krugu predsjedničkih izbora održanom prije mjesec dana, Kolinda Grabar Kitarović i Zoran Milanović predali su Državnom izbornom povjerenstvu konačna financijska izvješća o troškovima svojih kampanja.

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje za predsjedničke izbore 9,57 milijuna kuna, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna, čime je nakon izbora privremeno ostao milijun kuna u "minusu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.

SDP mu je kao svom kandidatu na predsjedničkim izborima dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku prihoda za milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu.

Milanović najviše trošio na oglašavanje

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, ukupan iznos koji kandidat na predsjedničkim izborima može potrošiti je 8 milijuna kuna, odnosno 9,6 milijuna ukoliko prijeđe u drugi krug izbora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grabar-Kitarović potrošila je gotovo sav novac koji je primila u kampanji. Polovicu iznosa, 4,78 milijuna kuna, HDZ-ova kandidatkinja utrošila je na usluge promidžbe.

Najveći dio novca za kampanju dao joj je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveći dio troškova i Milanović je potrošio na oglašavanje - nešto više od 2 milijuna kuna. No, dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje utrošila (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.

HDZ-ova kandidatkinja na ovim je izborima potrošila više nego na prošlima. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. godine koštala ju je 8,13 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo