Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

‘Pauk’ mora iz Strojarske, Crkva gradi nebodere!

Neboderi, stambene zgrade, parkovi, vidikovac… arhitektonska su rješenja za uređenje Strojarske ulice u Zagrebu. Tako će Zagrebparking morati pronaći novu lokaciju za odvlačenje automobila jer je Crkva odlučila izgraditi novi centar Trnja.

Pobjednički projekt za uređenje Strojarske ulice u Zagrebu već je odabran – izradila ga je tvrtka Proarh, koja na mjestu Strojarske predviđa gradnju dviju stambenih zgrada, ali i dvaju poslovnih tornjeva. Jedan bi toranj imao 25 katova (uz prizemlje), a drugi sedamnaest. Formirao bi se i javni gradski prostor koji bi bio upotpunjen trgovačkim, ugostiteljskim i sličnim sadržajima.

Na temelju Proarhova rješenja Nadbiskupija zagrebačka, koja je vlasnik spomenutog zemljišta, sada bi trebala naći investitora koji bi zapuštenu Strojarsku pretvorio u novi centar Trnja. Investitor bi također plaćao Nadbiskupiji godišnju rentu za to zemljište, koja bi se koristila za financiranje Katoličkog sveučilišta.

Zagrebparking ne zna gdje će pronaći novu lokaciju

I dok su arhitektonska rješenja Strojarske već gotova, Zagrebparking još uvijek smišlja kamo će se preseliti.

”Baš smo danas o tome razgovarali u Gradu. Ponudili su nam lokaciju u Novom Zagrebu koja je dosta prometno izolirana, što nam ne odgovara”, kazao je Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga.

Naime, kako kaže Mišeta, cilj im je naći lokaciju na kojoj će Zagrebparking biti sljedećih od pet do 10 godina. Ipak, uvjet je da ta lokacija bude u zoni tramvaja kako bi građani ili stranci kojima je odvezen automobil po njega mogli doći tramvajem ili autobusom, a ne da još moraju davati 200 kuna za taksi.

Vezani članci:

arti-201109271108006
arti-201103090165006
arti-201010110856006
arti-201002270221006

Povratak na Net.hr