OKRUTNA KORPORACIJSKA BIROKRACIJA: / 'Valjda misle da je moj djed mogao uskrsnuti poput Isusa?'

Image
Foto: PIXSELL

Jedan se Dubrovčanin nemalo iznenadio kada je s Vipnetom pokušao raskinuti ugovor koji je njegov djed sklopio s tim teleoperaterom mjesec dana prije nego što je preminuo.

8.11.2017.
18:22
PIXSELL
VOYO logo

Iako je pokojnikov unuk smatrao da bi to trebao biti rutinski raskid ugovora zbog posve objektivne okolnosti kakva je smrt, pokazalo se da s korporacijskom birokracijom stvari baš i ne idu tako.

Tražili smrtni list koji nije stariji od 45 dana

On je za 24 sata ispričao kako su mu u poslovnici rekli da ugovor ne može biti raskinut bez originalnog smrtnog lista, a kada je potom nazvao službu za korisnike, kazali su mu da ipak može poslati skenirani smrtni list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Poslao sam dokumente koje su tražili i dobio odgovor da raskid može zatražiti samo platežno odgovorna osoba. Ponovio sam da je taj čovjek preminuo pa su rekli da pošaljem skeniranu svoju osobnu, zahtjev za raskid i smrtni list koji ne smije biti stariji od 45 dana. Tražili su novi smrtni list, zar misle da djed može uskrsnuti poput Isusa", kazao je začuđeni Dubrovčanin.

U Vipnetu kažu, pak, da se radio o nenamjernom propustu te da je spomenuti ugovor raskinut bez naplate naknade za prijevremeni raskid.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pojašnjenja da smrtni list ne smije biti stariji od 45 dana je nenamjerni propust zbog kojeg se ispričavamo. Smrtni list se prihvaća neovisno o tome kad je izdan", kazali su za 24 sata iz Vipneta.

Image
MRTAV SEDAM GODINA: /

Banka pokojniku poslala račun pred ovrhu

Image
MRTAV SEDAM GODINA: /

Banka pokojniku poslala račun pred ovrhu

Ako nešto zapne, valja se obratiti HAKOM-u

U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu da se u slučaju smrti pretplatnika smatra da su nasljednici, odnosno članovi zajedničkog kućanstva izrazili volju za nastavkom pretplatničkog ugovora ako se nastave koristiti ugovorenim uslugama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako ne žele koristiti uslugu, mogu prekinuti ugovor bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid. Operator je ugovor dužan raskinuti u roku od 12 radnih dana od zaprimanja zahtjeva za raskid. Prije raskida usluge treba dokumente kako bi mogao neosporno utvrditi identitet podnositelja zahtjeva te dokaz o smrti vlasnika (smrtni list). Ako usluga nije korištena nakon smrti pretplatnika, operator nema osnove za naplatu računa te eventualno izdani računi moraju biti stornirani. Ako korisnik ima probleme s raskidom usluge, može se obratiti HAKOM-u. Ako ima prigovor na ispostavljene račune, treba se obratiti operatoru. Ne riješi li problem, treba pisati prigovor operatorovu povjerenstvu za zaštitu potrošača. Ako ni tad ne bude zadovoljan odgovorom i rješenjem problema, može se u trećem stupnju obratiti HAKOM-u", opširno su objasnili iz HAKOM-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo