Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ŠIRI SE SNIMKA

NETKO JE MOGAO POGINUTI: Vlak na pružnom prijelazu projurio kraj podignute rampe, što rade u HŽ-u?!

Što bi bilo da je netko odlučio prijeći prugu?

Društvenim mrežama dijeli se snimka s pružnog prijelaza u Sesvetskom Kraljevcu, a na njoj je vidljivo kako vlak prolazi dok je rampa podignuta. Ne treba naglašavati u kakvoj su se neposrednoj opasnosti nalazili vozači koji su se zatekli u blizini prijelaza. Kako je to moguće?

 

Kvar na telekomunikacijskim vezama

Hrvatske željeznice odgovaraju kako se situacija sa snimke dogodila 2. listopada u 23:51 sati “kada je zbog kvara na telekomunikacijskim vezama od 17.25 do 23.51 sati u prekidu bila komunikacija sa stajalištem Sesvetski Kraljevec”. HŽ kaže kako su u tom razdoblju vlakovi bili obavještavani pisanim nalogom o nesigurnosti željezničko-cestovnog prijelaza u stajalištu Sesvetski Kraljevec, piše HRT.

Objašnjavaju kako se željezničko-cestovnim prijelazima Krčeni put (Strojarska cesta) i Končar (Ulica Ive Politea) u Sesvetskom Kraljevcu upravlja ručno iz stajališta Sesvetski Kraljevec te dodaju da se u skladu s propisima spomenuti spomenuti prijelazi zatvaraju kada prometnik iz kolodvora Dugo Selo ili Sesvete javi da će vlak krenuti prema prijelazu.

Strojovođa mora zaustaviti vlak i prijeći tek kad se uvjeri da nitko s ceste ne prelazi preko prijelaza

“U takvim situacijama kada je željezničko-cestovni prijelaz isključen iz funkcije regulacije prometa, prema odredbama Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/2016), strojovođa pružnog vozila prije nailaska na željezničko-cestovni prijelaz osiguran uređajem mora zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP-a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom”, odgovaraju iz HŽ-a.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr