I NJEGOVA SUPRUGA KREĆE

MILE KEKIN ULAZI U POLITIKU: Dobio je mjesto na listi za 7. izbornu jedinicu: ‘Ova stranka se dokazala’

Na listi je i njegova supruga Ivana Kekin

Lijevo-zelena koalicija predvođena platformom Možemo! predstavila je u subotu svoje kandidate za 7. izbornu jedinicu među kojima je i Mile Kekin, pjevač grupe “Hladno pivo”.

Listu 7. izborne jedinice nosit će Rada Borić, a Kekin će biti na 14. mjestu.

Borić je naglasila da će “pravi fajt” biti u I. Izbornoj jedinici, ustvrdivši da će Zagreb “napokon pokazati da možemo i moramo drugačije”.

Koalicija ima kandidate u svim jedinicama

Koalicija stranka koju čine Možemo!, Nova ljevica, Radnička fronta, ORaH, Zagreb je naš! i Za grad na predstojeće parlamentarne izbore izaći će u svim izbornim jedinicama, najavila je Borić na konferenciji za novinare u pivnici Medvedgrad.

“U interesu nam je da svi građani izađu, da kažu da je vrijeme za promjene. Neki novi vjetar osjećamo u zraku i neki novu energiju, da nam dođu i mladi ljudi i oni koji su dosad govorili da nemaju za koga glasati. Imaju, jer to smo mi i mi to možemo”, poručila je Borić.

Kekin: Priključio sam se koaliciji jer su se dokazali u Gradskoj skupštini; na listi i Ivana Kekin

Mile Kekin rekao je da se priključio toj platformi i koaliciji jer su se dokazali i opravdali njegovo povjerenje kroz ovih par godina u Gradskoj skupštini.

“Dokazali su se od obrane Savice do otkrivanja raznih afera oko štandova, na GUP-u. Ljudi su koji imaju moralni kompas i obranili su ga u poslu u kojem ga je vjerojatno najteže obraniti”, istaknuo je Kekin, čija je žena Ivana Kekin također na listi.

Ivna Kekin: ‘I ja sam dio društva, moram preuzeti odgovornost’

Ivana Kekin rekla je da je “dovoljno mlada, ali i dovoljno stara da joj je dosadilo u opservatorskoj poziciji gledati i komentirati kako je sve lošije”. “Ja sam dio tog društva i mislim da moram preuzeti svoj dio odgovornosti”, istaknula je.

Tomislav Tomašević rekao je da iza njih ne stoje veliki donatori niti lobiji, već se financiraju isključivo sitnim donacijama građana pa nemaju novaca  plaćati jumbo plakate.

Kampanju će, kaže, fokusirati na društvene mreže ili poneke radio reklame.

Povratak na Net.hr