Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Kupujete li preko interneta bitno je da saznate ove stvari

Priča o kupljenom mobitelu preko interneta koji se u transportu ‘pretvorio’ u ciglu već je postala sinonim za prevaru vezanu uz online kupnju na koju se građane posljednjih dana upozorava kroz nacionalnu kampanju ‘Potrošači, upoznajte svoja prava!’

Riječ je o inicijativi Europske komisije kojom se nastoji podići razina svijesti građana Republike Hrvatske o njihovim potrošačkim pravima. A da je to uistinu potrebno, te da mobiteli u formi cigle nisu jedino što muči građane kada je u pitanju internet-kupnja, progovaraju iz osječkog Savjetovališta za zaštitu potrošača.

”Ljudi svašta doživljavaju i prijavljuju. Od situacija s ciglama, ‘ciglicama’ i mobitelima koje su već postale klišej, ali su istinite, do kompliciranijih situacija kada su u pitanju i vrijedniji tehnički uređaji. Početkom školske godine zabilježili smo tako niz pritužbi na udžbenike kupljene preko interneta, za koje se naknadno pokazalo kako su neupotrebljivi, a kontinuirano registriramo situacije u kojima ljudi nisu zadovoljni preko interneta kupljenim proizvodima za mršavljenje.

Najčešće potrošači nisu upoznati s činjenicom da proizvod kupljen preko interneta mogu, i to samo zato što su se predomislili, vratiti bez objašnjenja unutar 14 dana te dobiti povrat novca”, rekla je za Glas Slavonije Dunja Mak iz Savjetovališta.

Oprezno s privatnim osobama

No, ističe, dok se u slučaju kada se roba koju kupac želi vratiti unutar 14 dana od kupnje, a kupljena je od registriranog trgovca, situacija za informirane o potrošačkim pravima rješava brzo i u njihovu korist, takve sreće nisu oni koji kupuju od privatnih osoba.

”Riječ je o sustavu kupnje preko oglasa, pa čak i onih istaknutih na izuzetno cijenjenim internetskim oglasnim stranicama u koje građani imaju veliko povjerenje. Od kupaca se traži uplata novca na račun privatne osobe kao preduvjet za slanje proizvoda, a nakon što kupac to učini, proizvod mu ili ne stigne uopće ili mu stigne neka bezvrijedna stvar koja samo težinom odgovara onomu što je htio kupiti. U takvim se slučajevima može tek reagirati, prije svega, prema samom oglasniku preko kojega je roba kupljena, kako bi ga se upozorilo na njihova registriranog korisnika koji prijevarno postupa.

Naime, takvi nepošteni prodavatelji svojim postupcima štete i ugledu i autentičnosti samog oglasnika, premda se tamošnja roba kupuje na vlastitu odgovornost”, objašnjava Mak.

http://www.glas-slavonije.hr/251761/3/Cajevi-za-mrsavljenje-ne-tope-kilograme-a-s-ciglom-se-ne-moze-telefonirati

Jeste li imali sličan problem? Naručili ste jedno, stiglo vam je nešto sasvim drugo? Prodali su vam ‘priču’ i uzeli novac za nešto potpuno beskorisno? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr

Povratak na Net.hr