EPIDEMIOLOŠKE MJERE U TRGOVINAMA / Dezinfekcija ruku je obvezna, a što s kolicima i košarama? Udruga potrošača: 'Prijavljujte!'

'Trgovački se centri moraju pobrinuti da potrošači dobiju onaj minimum koji od njih samih traže', kaže predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača.

15.9.2021.
12:30
Goran Kovačić / PIXSELL / ilustracija
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dok se sve glasnije raspravlja o obvezi nošenja maski te obveznom dezinficiranju ruku na ulazima u trgovačke centre, odgovorni u prodajnim prostorima ne vode računa o osnovnoj higijeni košara i kolica u koje kupci stavljaju svoje proizvode, piše Glas Slavonije osvrćući se na objavu jedne Osječanke na društvenim mrežama u kojoj je upozorila na taj problem.

Takvih je primjera u gotovo svim trgovačkim centrima, s tim da je dio odgovornosti na kupcima koji, ako im se prospe namirnica ili na neki drugi način uprljaju košaru, ostave je ispred blagajne. Činjenica je da nijedan trgovac nije u mogućnosti ići od kupca do kupca i pratiti u kakvome su stanju košare, ali drugi dio odgovornost snose i sami trgovci.

'Nemamo zakonsko pravo imati čistu košaru'

Predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) Tanja Popović Filipović kaže da osobno nije naišla ni na jednu prodavaonicu, odnosno trgovački centar, gdje košare "blistaju".

"Doista nije ugodno ostavljati proizvode u takvim košarama, no, nažalost, taj problem nije reguliran u Zakonu o potrošačima. Mi, s jedne strane, kao kupci imamo određene obveze i odgovornosti, no nemamo zakonsko pravo imati čistu i dezinficiranu košaru. To nije isključivo vezano ni uz pandemiju koronavirusa, jer bi košare uvijek morale biti čiste, ali sad je posebno izraženo, jer kupci, kako imaju obveze, očekuju i odgovornost s druge strane, odnosno poštovanje higijene i dezinfekcije", kazala je za Glas Slavonije Popović Filipović dodajući kako su košare u nekim trgovačkim centrima prljave i prašne danima pa i tjednima.

'Moraju vam odgovoriti na pisani prigovor'

Stoga savjetuje kupcima da upute pisane prigovore trgovačkim centrima koje posjećuju i gdje uočavaju takve nepravilnosti.

"Na pisani prigovor kupac mora dobiti odgovor i bilo bi dobro da svi krenemo razmišljati u tome smjeru, odnosno upozoravamo nadređene u trgovačkim centrima i vjerojatno će se tada situacija promijeniti. Razumijem da imaju nedostatak radne snage, no trgovački se centri moraju pobrinuti da potrošači koji im ostavljaju novac i kod njih kupuju budu zadovoljni, odnosno da dobiju onaj minimum koji od njih samih traže", poručila je predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Zaštitne maske za lice troslojne - 50 komada
22,12kn55kn
Mekane i udobne, pružaju zaštitu od 95%.
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali