KONAČNO! STANOVNICI OVOG HRVATSKOG OTOKA DOBIVAJU MOST: / Bit će povezan s državnom cestom tj. budućom obilaznicom

Image
Foto: Otokpasman.hr

S kopnene strane most će biti povezan državnom cestom D8 s budućom obilaznicom Zadar - Pakoštane

21.5.2021.
20:10
Otokpasman.hr
VOYO logo

Studija predizvodljivosti za most koji povezuje Pašman i kopno, koja razrađuje dva idejna rješenja povezivanja otoka s kopnom preko Pašmanskog kanala trebala bi biti dovršena do kraja svibnja.

Kako piše portal Otokpasman.hr, riječ je o mostu Pašman - kopno, jednom od najvažnijih projekata za otok, za koji je Općina Pašman u rujnu 2020. dobila potporu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naručena je izrada studije predizvodljivosti "teška" 700.000 kuna te ju je financiralo Ministarstvo. Do kraja ovog mjeseca dokumentacija će biti završena.

Image
NOVE ZAVRZLAME I PROBLEMI OKO PELJEŠKOG MOSTA: /

Opet stižu žalbe, ovoga puta zbog pristupnih cesta i obilaznice

Image
NOVE ZAVRZLAME I PROBLEMI OKO PELJEŠKOG MOSTA: /

Opet stižu žalbe, ovoga puta zbog pristupnih cesta i obilaznice

Koje su trase u pitanju?

U studiji, koju izrađuje međunarodna firma Ernst & Young Savjetovanje d.o.o., razrađuju se dva idejna rješenja cestovnog povezivanja otoka s mostom preko Pašmanskog kanala. S kopnene strane, most će biti povezan državnom cestom D8 s budućom obilaznicom Zadar - Pakoštane. Što se tiče same obale Pašmanskog kanala, trasa izlazi na poziciji rta Tukljača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Trasa od kopna ide prema otočiću Ričul, udaljenom oko 400 metara od obale te se nastavlja prema otoku Pašmanu, prelazeći Pašmanski kanal u duljini od oko 1400 m.

Trasa se dalje, na samom otoku Pašmanu, nastavlja preko čvorišta do državne veste D110 i tako se most spaja s glavnom prometnicom Ugljana i otoka Pašmana, piše Otokpasman.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvije varijante mosta u studiji

U studiji se razrađuju dvije varijante mosta te se one u osnovi razlikuju po tipu mosta i gabaritima plovnih profila koje zadovoljava na mjestu prolaza plovnih putova. U obje varijante, ukupna dužina mosta je približno jednaka 2,2 kilometra kao i širina kolnika od 6,6 metara. Kolnik se sastoji od po dvije vozne trake širine tri metra i dvije rubne trake širine 0,3 metra.

Rješenje s grednim tipom mosta odabrano je za prvu varijantu te bi se tako osigurali plovni profili širine 90 metara i visine 35 metara na plovnom putu u Pašmanskom kanalu za smjer sjever - jug i jug - sjever. Rješenje druge varijante uključuje ovješeni tip mosta koji bi na plovnom putu bili osigurani plovni profili širine 140 i visine 40 metara. U ovoj varijanti mosta predviđene su i pješačke staze širine 1,2 metra s obje strane kolnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svom proračunu je Općina Pašman predvidjela financijska sredstva u iznosu od 700.000 kuna za izradu projektne dokumentacije koja bi trebala ići u izradu nakon završene studije predizvodljivosti, piše Otokpasman.hr.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo