KANDIDATI OBJAVILI TROŠKOVE IZBORNE KAMPANJE: / Pogodite tko je najviše potrošio u lovu na fotelju

Image
Foto: Pixsell

Točno u ponoć istječe rok u kojem kandidati na lokalnim izborima moraju objaviti privremena financijska izvješća te izvješća o zaprimljenim donacijama.

15.5.2017.
13:08
Pixsell
VOYO logo

Anka Mrak Taritaš

Privremeno financijsko izvješće u utrci u Zagrebu već je objavila kandidatkinja HNS-a i SDP-a Anka Mrak Taritaš. Prema podacima iz izvješća, Mrak Taritaš je od studenoga prošle godine do prije nekoliko dana za kampanju potrošila 216.290 kuna. Najviše je pritom, više od 76 tisuća, protrošila na tisak plakata i zakup plakatnih mjesta dok je više od 57 tisuća kuna išlo na produkciju i emitiranje radijskog spota.

Mrak Taritaš je od studenoga prikupila i 191.843 kune donacija. Radi se uglavnom o donacijama privatnih osoba, a najviše joj je donirao Matija Mikac, koji je dao 20.000 kuna. Najmanja donacija bila je ona Ivana Miškovića od jedne kune, dok je kampanju supruge donirao i Zlatko Taritaš sa 10.000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bruna Esih

Privremeno izvješće objavila je i nezavisna Bruna Esih koja je od kraja ožujka do prije nekoliko dana u kampanji potrošila 155.473 kune. Najviše je pritom potrošila na zakup plakatnih mjesta, i to nešto više od 38 tisuća kuna. Gotovo 17 tisuća odnosi se na troškove grafičkih usluga Print grupe, dok je nešto više od 16 tisuća kuna potrošila na promidžbu na Radio Croatiji. Za najam prostora u središtu grada u Frankopanskoj ulici Esih je potrošila nešto više od devet tisuća kuna. Od kraja ožujka Esih je prikupila i 99 tisuća kuna donacija. Najviše je pritom, maksimalno propisanih 30.000 kuna, donirao Aleksandar Maras.

Hrvoje Burić

Više od 99 tisuća kuna od sredine ožujka u kampanji je potrošio pretendent za fotelju gradonačelnika Rijeke Hrvoje Burić. Najviše, gotovo 60 tisuća kuna potrošio je na oglašavanje u Novom listu, dok je samo 446 kuna platio reklamnu emisiju na Radio Gorskom kotaru. Istodobno, od sredine ožujka Burić je prikupio i 110 tisuća kuna donacija. Najviše, 30.000 kuna donirala je omišaljska tvrtka GPP Mikić, koja se bavi gradnjom, nekretninama i turizmom na Krku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vojko Obersnel

Aktualni SDP-ov gradonačenik Vojko Obersnel u samo mjesec dana kampanje potrošio je više od 106 tisuća kuna. Najviše, oko 28 tisuća kuna potrošeno je na web bannere u Novom listu, dok je 24 tisuće kuna koštalo tiskanje brošura u Printera grupi. Prema izvještaju, Obersnel u kampanji nije dobio nikakve donacije.

Željko Kerum

Prazne tablice objavio je na svojim stranicama Željko Kerum. Naime, Kerumova izvješća pokazuju da u kampnji nije potrošio ništa te da nije dobio nijednu donaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andro Krstulović Opara

Više od 368 tisuća kuna, najviše od svih navedenih kandidata, potrošio je od sredine ožujka HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Splita Andro Krstulović Opara. Od toga je gotovo 95 tisuća kuna otišlo na promidžbeni materijal koji je radila tvrtka Ringeis iz Velike Gorice. Više od 45 tisuća kuna Opara je platio najam površina i tisak plakata u Europlakatu, a oko 30 tisuća kuna za najam oglasnih površina splitskoj tvrtki Adorea. Od sredine ožujka Opara je prikupio i 104 tisuće kuna donacija. Maksimalni iznos od 30 tisuća kuna dala je tvrtka Spegra inženjering iz Splita, a 25 tisuća kuna tvrtka P.B Poslovni mediji, piše tportal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo