Da u osnovi nema pretjerane razlike između influenciranja i evangelizacije, svjedoče i dvije katoličke influencerice s kojima je razgovarao RTL. Naime, Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić koriste društvene mreže i platforme poput Instagrama, Facebooka i Youtube u svrhu širenja vjere u katoličkog Boga i katoličkog svjetonazora.
"Htjele smo u tom mnoštvu Instagram profila, gdje su svi polugoli, gdje se prenosi poruka 'Ako si polugol, privući ćeš mase'. Želimo reći ljudima da je to laž, da ne trebaš biti polugola ili našminkana da bi se bolje osjećala", rekla je katolička influencerica Emina za RTL.
Iako influenceri jako dobro zarađuju u Hrvatskoj, čak i po 50 tisuća kuna mjesečno u slučaju najuspješnijih, Marijeta i Emina influencerski posao rade prvenstveno s ciljem skupljanja što više pratitelja i širenju katoličke vjere. Velika zarada im nije cilj.
Isus kao uzor
Na svojim pažljivo isplaniranim profilima govore o meditaciji na kršćanski način, dijele poveznice za predavanja o tome zašto se treba suzdržati od seksa prije braka, citiraju Bibliju, pozivaju vas na kavu s Isusom, objašnjavaju na kakvu vas na avanturu života poziva Duh Sveti itd.
"Želimo utjecati na mlade ljude sa svojim instaprofilom i YouTubeom, prenijeti ljudima dobre i pozitivne stvari, želimo ih evangelizirati. Biti katolička influencerica je prekrasno, mi provodimo Isusovo poslanje. Odlučile smo to raditi, i radimo to na mladi i urbani način", ističe Emina.
"Htjele bismo reći da imaju nas, koje smo prošle ono što one tek trebaju proći, želimo staviti Krista kao uzora koji je isto hodao u njihovim cipelama. Koji je hodao davno davno, ali je ostavio nadu i utjehu", nadodala je druga katolička influencerica Marijeta Martić.
Papa - veliki svjetski influencer
Osim Isusa, uzor im je i Papa za kojeg tvrde da je "veliki svjetski influencer"
"Papa nam je veliki uzor, on je veliki svjetski influencer. Odlučio se približiti mladima, na društvenim mrežama. Mi ga jako volimo i lajkamo i shareamo, citiramo ga", kazala je Emina.