Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

FOTO: Aktivisti ‘preveli’ reklame za Tomin centar

Nepoznate osobe su nakon neslužbenog otvorenja H&M trgovine u Horvatinčićevom centru Cvjetni ‘promijenile’ plakate i reklamne panoe diljem grada, pa tako sada pored loga H&M stoji i njihovo objašnjenje da se taj logo treba čitati kao ‘Hoto&Mito’.

U utorak navečer u centru Cvjetni poznate osobe sudjelovale su na neslužbenom otvorenju prve H&M trgovine u Zagrebu. Reklame za centar Tomislava Horvatinčića i H&M već su tjednima postavljene diljem Zagreba, a upravo su u noći sa utorka na srijedu nepoznate osobe odlučile dodatno ‘pojasniti’ reklame.

Tako je na reklamnim panoima u Vlaškoj ulici, Draškovićevoj, Kvaternikovom trgu i Glavnom kolodvoru pored loga H&M osvanulo i ”Hoto & Mito” te ”Hoto & Milan”.

Također, pojedine ‘ispravke’ napravljene su i na plakatu kojim se u blizini koncertne dvorane Vatroslav Lisinski reklamira Horvatinčićev centar, pa tako sada piše ”Vaš urbani stid življenja”.

Vezani članci:

arti-201104050936006
arti-201103310474006

arti-201103310196006

Povratak na Net.hr