Hrvati se više informiraju putem interneta nego novina

Istraživanje agencije GfK pokazalo je da danas u Hrvatskoj imamo oko 58% građana koji koriste internet, a gotovo dvije trećine njih koristi internet i za informiranje o dnevnim događajima.

15.3.2011.
14:22
VOYO logo

Stoga i ne treba čuditi da petina građana (prosjek je oko 19%) navodi da dnevne informacije najviše prima upravo putem interneta.

Naime, agencija GfK provela je u veljači ove godine istraživanje Koji medij najviše koristimo za svakodnevno informiranje, kojim je obuhvatila 1.000 ispitanika. Zanimljivo je kako se načini informiranja uvelike razlikuju po regijama, ali i po dobnoj strukturi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Internet kao medij informiranja najzastupljeniji je u Zagrebu i Dalmaciji (24%). Naravno, za informiranje internet najviše odabiru mlađi građani (od 15 do 17 godina – 56%, od 18 do 24 godine – 47%, od 25 do 34 godine – 35%), dok je to kod najstarijih (preko 65 godina) tek na razini od oko dva posto.

Stupanj obrazovanja također definira preferiranje interneta, te ga za dnevno informiranje najviše koriste osobe sa srednjom stručnom spremom ili gimnazijom (23%) te visokoobrazovani (29%).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Televizija je i dalje broj jedan kada je informiranje u pitanju. Gledano na području cijele Hrvatske, televiziju za svakodnevno informiranje koristi 57% ljudi (najviše u Slavoniji – 79%). Na drugom mjestu je internet s 19%, dok su dnevne novine pale tek na treće mjesto s 10%.

Veću naklonost prema televiziji žene ističu nešto više od muškaraca, te osobe starije dobi i osobe nižeg stupnja obrazovanja. To i nije neobično, međutim iznenađuje podatak da najviše povjerenja u dnevne tiskovine ima dobna skupina od 18 do 24 godine.

Više različitih izvora dnevnog informiranja (prosjek 8%) najviše ističu građani Zagreba s okolicom, odnosno oni koji žive u gradovima s više od 100 tisuća stanovnika, te osobe s visokom spremom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo