ZA ODABRANE NEMA KRIZE /

Gubitaši iz HŽ-a kupuju luksuzne automobile!

U samo pola godine natukli su više od 167 milijuna kuna gubitka, režu plaće radnicima, od kojih će 2700 novu godinu dočekati s otkazom u džepu. Mega-gubitnici pak nemaju nimalo srama - direktori ne odustaju od luksuza - pa će svoj vozni park dopuniti jurilicom vrijednom 320 tisuća kuna. I to ne bilo kojom - mora imati sportski ovjes, grijana sjedala, umetke od orahovine i poseban motor.

8.9.2012.
18:38
VOYO logo

Udobna limuzina, crne boje, bogato opremljena, vrijedna 320 tisuća kuna. Oglas možda i ne bi bio zanimljiv da takav automobil putem javnog natječaja - ne prodaje, nego KUPUJE - jedna od tvrtki Hrvatskih željeznica, koje zbog milijunskih minusa ove godine otpuštaju 2700 ljudi.

"Automobilu koji se trenutno koristi ističe operativni leasing u mjesecu studenom 2012. godine čime HŽ Putnički prijevoz ostaje bez tog automobila. Procijenjena vrijednost nabave ne predstavlja vrijednost vozila. Ona obuhvaća trošak zaključenja ugovora, učešće te kompletne troškove mjesečnih rata, osiguranja i registracije vozila za sve vrijeme leasinga kao i ostale troškove održavanja", oglasili su se iz HŽ-a.

Automobil će koristiti direktor HŽ Putničkog prijevoza DamirGrgić. Dok strahuju za otkaze, ljutiti radnici poručuju – neka uprava počne štedjeti i na sebi.

A da je moglo i jeftinije – jasno je iz oglasa. Jer HŽ traži limuzinu od najmanje 140 konjskih snaga, s grijanim kožnim sjedalima, alu naplacima, navigacijom, biksenon svjetlima, te umecima od aluminija i orahovine. Kakve to veze ima sa štednjom?

Iz uprave HŽ-a uvjeravaju kako će odabrati ekonomski najpovoljniju ponudu, te da osim ovog na raspolaganju imaju samo jedan službeni automobil.

Pogled na natječaj opravdano budi sumnje u pogodovanje, jer sve tražene uvjete zadovoljava model samo jednog proizvođača. Dok željeznice vape za obnovom voznog parka, skupu limuzinu prije nekoliko mjeseci poželio je i direktor druge HŽ-ove tvrtke, Vuče vlakova, zaključivši da time zapravo štedi.

"Osobno smatram da će operativni troškovi tog novog automobila biti manji nego da smo otkupili vozilo staro pet godina, i nastavili ga držati u svojem voznom parku", rekao je tada Damir Tot.

No upućeni u poslovanje državnih poduzeća s leasing kućama tvrde da direktori nekih tvrtki luksuzne aute kupuju prvenstveno da bi ih nakon isteka najma koji plaća tvrtka - mogli jeftino otkupiti za sebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike