U Hrvatskoj postoji tridesetak banaka i štedionica koje sustavno prate prodaju automobila na kredit. Godišnje se na prodaju automobila u Hrvatskoj izdvoji 250 milijuna maraka, od čega se kreditira 18 000 automobila što znači da je svaki treći automobil kupljen na kredit. Iako se do 1996. većina automobila u nas kupovala za gotovinu danas se većina odlučuje na dužu i bezbolniju varijantu, dok je leasing ili dugoročni najam još uvijek na začelju sa svega 10% prodanih automobila. Odlučite li se kupiti auto na kredit ukupno ćete morati izdvojiti još 50% vrijednosti automobila, što znači da ćete kupiti auto i pol budući da ukupni udio kamate iznosi oko 40%, a kamate s vremenom rastu. Tri vodeće banke u Hrvatskoj su Raiffeisenbank koja drži trećinu ukupnog tržišta, Riječka i Zagrebačka banka s približno podjednakim uvjetima. Iako neki na prvi pogled izgledaju povoljnije, ubrojimo li manipulativne troškove i skrivene provizije, a to su troškovi obrade, osiguranja kredita, ugovore s dilerima na kraju su iznosi ujednačeni. Prednost namjenskih kredita su povoljne prodajne akcije, s manom da tada ne možete birati dilera i marku. Za gotovinu većinom kupuju osobe s povlasticama, dok u leasingu nažalost još vlada nepovjerenje zbog afere Grubelič što je jasan pokazatelj da kod nas još nije uvriježen kapitalistički način razmišljanja na duge staze, rizik i obrt kapitala, a prodaja na iznajmljivanje, kako se čini, još spada u daleku budućnost.
"Klik" predstavlja tri najjače banke i uvjete koje nude za kupovinu auta.