Naime, Holzle je tako opsjednut Googleovom brzinom da je jednom prilikom pozvao sve programere u kompaniji da prestanu raditi ono što su u tom trenutku radili kako bi omogućio da se stranice brže učitavaju. Ovu priču Holzle je ispričao u posljednjem izdanju Googleova newslettera "Think Quarterly". Kako izvještava Business Insider, Steven Levy također je pisao o ovom incidentu u svojoj knjizi o Googleu "In The Plex".
No, Holzle je ponudio nekoliko zaista dobrih razloga zbog kojih je brzina tako važna:
-- Kada se Googleova pretraga uspori za samo 400 milisekundi, promet pada 0,44 posto.
-- Čak 80 posto ljudi će odustati od gledanja videa na internetu ako primjete da im učitavanje videa zastaje.
-- Kada je web stranica Edmunds.com, koja se bavi usporedbom cijena automobila, smanjila vrijeme učitavanja s 9 na 1,4 sekunde, tzv. pageviewi su joj porasli 17 posto, a prihodi od oglasa su skočili za 3 posto.
-- Kada je stranica Shopzilla smanjila vrijeme učitavanja sa 7 na 2 sekunde, pageviewi su joj porasli 25 posto, a prihodi su se povećali za 7 do 12 posto.
Holzle je objasnio da su ovo, među ostalim, razlozi zbog kojih Google inzistira na brzini, pa je napravio i svoj preglednik Chrome kako bi bio superučinkovit u učitavanju stranica. Osim toga krenuo je i u izgradnju svoje super-brze optičke mreže u Kanzasu.
Drugim riječima, što je brži internet, ljudi će ga više koristiti. Odnosno, u slučaju Googlea, više ljudi će koristiti Googleove servise.
To da je brže bolje od sporijeg svi znamo, no ako vas zanima što Google misli o tome, Holzleov članak možete pronaći ovdje.
Prethodni članci: arti-201112300177006 arti-201201030565006 arti-201112150713006 arti-201112080552006 arti-201112070672006